جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو

سیم کشی تلفن و سانترال

✅ سیم‌کشی تلفن شرکت ✅ رفع ایرادات سیم‌کشی تلفن ✅ سیم‌کشی تلفن آپارتمان ✅ سیم‌کشی ترمینال تلفن ✅ نصب و تنظیم سانترال ✅ راه‌اندازی خطوط داخلی سانترال ✅ برنامه‌ریزی سیستم سانترال ✅ تعمیر و نگهداری سانترال ✅ ارتقاء سیستم‌های سانترال ✅ سیم کشی تلفن و سانترال
سیم کشی تلفن و سانترال

سیم کشی تلفن و سانترال در یزد 

 

 

در یزد سرویس جهت ارائه‌ی خدمات مربوط به سیم‌کشی تلفن و سانترال از تخصص و تجربه‌ی متخصصین و تکنسین‌های زبده و مجرب بهره گرفته خواهد شد و لذا به هنگام ثبت سفارش در یزد سرویس به‌هیچ‌عنوان نباید دغدغه‌ای از بابتِ کیفیت کار متخصص و روند انجام کار داشته باشید. همچنین هر سرویسی که در ارتباط با سیم‌کشی تلفن و سانترال وجود داشته باشد از متخصصین مجرب و زبده‌ی یزد سرویس برخواهد آمد.

خدماتی که یزد سرویس برای سیم‌کشی تلفن و سانترال به شما ارائه می‌دهد موارد زیر هستند:

  • سیم‌کشی تلفن شرکت
  • سیم‌کشی تلفن آپارتمان
  • سیم‌کشی ترمینال تلفن
  • رفع ایرادات سیم‌کشی تلفن
  • راه‌اندازی تلفن سانترال
  • عیب‌یابی تلفن سانترال
  • پشتیبانی از سیستم سانترال
  • ارتقای سیستم سانترال
  • رفع هرگونه ایراد در ارتباط با سیستم سانترال (مثل رفع ایراد هم‌شنوایی یا خط‌روخط داخلی)
  • رفع مشکل نویز صدا
  • سیم‌کشی داخلی تلفن

البته این موارد تمامیِ خدمات یزد سرویس در ارتباط با سیم‌کشی تلفن خانگی و تلفن سانترال نیستند، بلکه هر مشکلی مربوط به سیم‌کشی تلفن‌های خانگی و اداری در زمره‌ی خدمات یزد سرویس قرار دارند.

 

 

سیم کشی تلفن ساختمان و تعمیر آن

سرویس سیم‌ کشی تلفن  یزد سرویس شامل سیم‌ کشی اولیه از سرخط تلفن ساختمان، اضافه کردن انشعابات جدید به شبکه خطوط، سیم‌ کشی برای اینترنت، رفع خرابی و ایرادات خطوط تلفن است. تکنسین‌های مجرب یزد سرویس با عیب‌یابی دقیق، سیم‌های معیوب را حذف کرده، سیم‌ کشی مجدد انجام می‌دهند و نویز و قطعی خطوط تلفن را به‌طور کامل برطرف می‌کنند. در صورت نیاز به سیم‌ کشی تلفن ساختمان روی گزینه «شروع کنید» کلیک کنید و با تکنسین‌های یزد سرویس به‌رایگان مشاوره کنید. شما می‌توانید برای اطلاع از هزینه سیم کشی تلفن سفارش خود رابه‌رایگاندر این صفحه ثبت کنید و از برقکاران مختلف قیمت بگیرید و با هم مقایسه کنید.

خدمات سیم کشی تلفن در یزد سرویس شامل چیست؟

1. سیم‌ کشی تلفن برای اینترنت

برای سیم‌ کشی اینترنت تلفن و برقراری اتصال adsl، در ابتدا لازم است این سرویس از سمت مخابرات برای کاربران ایجاد شده باشد. مخابرات با رانژه خط (برقراری ارتباط تلفن مشترک با خدمات اینترنتی) امکان دریافت صدا و داده‌ها را به‌صورت هم‌زمان از طریق اینترنت برای مشترکین فراهم می‌کند. جهت سیم‌ کشی برای adsl لازم است از کابل اصلی ساختمان، یک سیم تلفن به مودم وصل شود. تکنسین باید استانداردهای زوج کابل‌های به‌هم‌تابیده و فاصله سیم تلفن از سیم‌های برق را به‌درستی رعایت نماید تا سیم‌ کشی تلفن برای اینترنت نویز و قطعی نداشته باشد.

2. سیم‌ کشی تلفن ثابت

همانطور که سیم‌ کشی برق ساختمان باید دارای نقشه حساب‌شده‌ای باشد تا تمام نقاط ساختمان دارای روشنایی و جریان برق باشند، برای سیم‌ کشی تلفن ثابت نیز لازم است که در ابتدا یک نقشه سیم‌ کشی تلفن تهیه شود. با وجود این نقشه به‌راحتی می‌توان سیم‌ کشی برای تلفن ساختمان را انجام داد. در حال حاضر به دلیل وجود انواع تلفن‌هایی که به فن‌آوری‌های مدرن مجهز شده‌اند لازم است که تکنسین تبحر و دانش کافی در اتصال سیم تلفن به این نوع تلفن‌ها را داشته باشد. خدماتی که در سیم‌ کشی تلفن ثابت انجام می‌شود دیگر مانند سابق در یک سیم‌ کشی تلفن به پریز از جعبه تقسیم خلاصه نمی‌شود. از جمله خدماتی که ارائه می‌شود عبارت است از:

  • طراحی و اجرای نقشه سیم کشی تلفن
  • اتصال صحیح سیم تلفن به سیم مخابرات در انواع تلفن‌ها (آنالوگ، دیجیتال، هیبرید، voip)
  • سوکت زدن سر سیم تلفن
  • رفع ایرادات سیم‌ کشی بدون نیاز به کابل‌کشی
  • داکت‌کشی تلفن
  • کابل‌کشی تلفن

3. تعویض سیم‌ کشی تلفن ساختمان

زمانی که سیم‌ کشی به‌علت فرسودگی قطع شده باشد بهترین راهکار، تعویض سیم‌ کشی تلفن ساختمان است. برای تعویض سیم‌ کشی باید سیم‌ها از سربندی خطوط مخابرات جداسازی شوند. برای این‌ کار لازم است به نحوه سیم‌ کشی توجه شود تا تلفن موردنظر به‌درستی وصل شود و سایر خطوط ساختمان نیز دچار اشکال نشوند. ممکن است برای سیم‌ کشی منزل یا محل کار شما از ترمینال کروز استفاده شده باشد.

در این‌صورت باید ترمینال سیم‌های تلفن را از تابلو کروز یا باکس تقسیم جدا کرد و مجددا سیم‌ کشی انجام شود. چنانچه سیم‌ کشی دارای ترمینال پیچی باشد، باید علاوه بر سیم تلفن واحد پیچ ترمینال مربوطه نیز باز شود. تعویض سیم کشی تلفن با فیبر نوری، خدمات سانترال، تعویض سیم کشی تلفن آپارتمان و تعویض سیم کشی تلفن منزل از جمله خدمات قابل ارائه در این سرویس است. دلایل مختلفی می‌تواند باعث تعویض سیم کشی تلفن ساختمان شوند. در چنین مواقعی شرایط با تعمیر بهبود پیدا نمی‌کند و باید به فکر عوض کردن سیم افتاد:

  • کابل تلفن ساختمان قطع شده است.
  • سیم تلفن فرسوده و خورده شده است.
  • نویز شدیدی در شبکه تلفن به گوش می‌رسد و مشکل با تعمیر قابل حل نیست.
  • باکس تلفن آسیب جدی دیده است.
  • سیم های فرعی درون ساختمان دچار صدمه شده اند.
  • و…

 

4. سیم‌ کشی تلفن روکار

سیم‌ کشی تلفن به دو صورت روکار و توکار انجام می‌شود. معمولا زمانی که سازه در حال ساخت است تمامی امکانات و تجهیزات سیم‌ کشی به‌صورت توکار در کف، دیوار و سقف تعبیه می‌شوند. اما در مواقعی که سیم‌ کشی توکار دچار اختلال شود، سیم‌ کشی تلفن روکار بهترین گزینه است. زیرا نیاز به تخریب کف و دیوار ندارد و به‌این‌ترتیب هزینه کمتری به مشترکین تحمیل می‌شود. در سیم‌ کشی روکار به‌آسانی می‌توان سیم‌ها را از گوشه وکنار دیوار و کف به‌صورت روکار عبور داد.

ایراد اساسی سیم‌ کشی روکار این است که اگر نکات اصولی آن رعایت نشود در مدت زمان کوتاهی شاهد آسیب و قطع شدن سیم‌ها یا ایجاد مدار باز در سیم‌ کشی خواهیم بود. اما این مشکل به‌راحتی قابل حل است. تکنسین‌های ما برای جلوگیری از این مشکلات و همچنین برای مخفی کردن مسیر عبور سیم‌ها و جلوگیری از به‌هم‌ریختگی نمای ساختمان، داکت‌کشی انجام می‌دهند. این کار در نمای ظاهری ساختمان و همچنین ماندگاری و طول عمر سیم‌های تلفن بسیار موثر است.

 

5. عیب‌یابی و رفع خرابی تلفن

برای رفع خرابی سیم‌ کشی تلفن باید ابتدا منشاء مشکل را تشخیص داد. مشکلاتی مانند بوق ممتد، بوق اشغال، وجود نویز در خط، قطع‌ و وصل شدن مکرر خط تلفن و اینترنت و … ممکن است بنابه دلایل مختلفی اتفاق بیفتد. در ابتدا لازم است مطمئن شوید که خرابی از کابل‌های مخابراتی نیست. سپس برای عیب‌یابی سیم‌ کشی ساختمان از یک تکنسین مجرب بخواهید تا سیم‌ کشی را بررسی نماید. در بسیاری از مواقع ممکن است سیم‌ کشی تلفن به پریز قطع شده باشد یا سیم اصلی جداشده از جعبه تقسیم ساختمان دچار مشکل باشد. تکنسین با بررسی تمامی این احتمالات متناسب با میزان خرابی، سیم‌ها را تعویض خواهد کرد. موارد زیر از جمله خدماتی است که برای عیب یابی و رفع خرابی تلفن ارائه می‌شوند:

  • رفع اتصالی تلفن ثابت
  • رفع خرابی تلفن ثابت
  • جابجایی سیم تلفن
  • رفع انواع مشکل تلفن ثابت
  • اتصال سیم تلفن قطع شده

قیمت سیم کشی تلفن ساختمان چقدر است؟

خدمات سیم‌ کشی برای تلفن ساختمان بسیار گسترده است و به‌دلیل اینکه شرایط سفارشات همیشه یکسان نیستند امکان تعیین یک قیمت ثابت امکان‌پذیر نیست. اما برای آگاهی و برآورد حدودی هزینه‌ها، قیمت سیم‌ کشی برای تلفن ساختمان به‌صورت تقریبی در جدول راهنمای قیمت سیم کشی تلفن بالای صفحه درج شده است. قابل ذکر است که تمامی تعرفه‌ها در یزد سرویس مطابق قیمت‌گذاری مصوب است. اگر تمایل دارید به‌صورت دقیق از هزینه خدمات مطلع شوید و قیمت تقریبی قید شده در جدول برای برآورد هزینه سیم کشی تلفن ساختمان شما کافی نیست؛ می‌توانید با ثبت سفارش رایگان از طریق کلیک روی دکمۀ «شروع کنید» از چندین سیم کش تلفن ماهر قیمت بگیرید و با آنها مذاکره کنید.

 

چرا برای سیم کشی تلفن یزد سرویس را انتخاب کنیم؟

  1. ثبت سفارش در یزد سرویس رایگان است و اگر از مشخصات یا قیمت اعلام شده برقکار راضی نبودید می‌توانید بدون هزینه سیم کشی تلفن سفارش را لغو نمایید.
  2. پشتیبانی یزد سرویس همواره در کنار شماست. اگر حین نصب یا بعد از آن مشکلی برای شما پیش آمد مطمئن باشید که شکایت شما توسط نیروهای متعهد یزد سرویس پیگیری می‌شود.
  3. شما می‌توانید از هر کانال ممکن: وب‌سایت، اپلیکیشن، تلفن و حتی شبکه‌های اجتماعی سفارش سیم‌ کشی تلفن خود را ثبت کنید.
  4. مدت زمان ثبت سفارش تا وقتی که اولین سیم کش تلفن به شما پیشنهاد بدهد معمولا کمتر از 5 دقیقه طول می‌کشد.
  5. بیش از 8700 برق‌کار و سیم کش تلفن باتجربه در یزد سرویس مشغول فعالیت هستند و شما به همین تعداد حق انتخاب تکنسین سیم‌ کشی دارید. برای آشنایی با تکنسین‌های یزد سرویس و ارزیابی عملکرد آن‌ها به پروفایل ایشان مراجعه نمایید.

آموزش ثبت سفارش سیم کشی تلفن در یزد سرویس

ثبت سفارش سیم کشی تلفن و انتخاب متخصص از میان چندین هزار سیم کش تلفن ماهر یزد سرویس  بسیار ساده است. برای اطلاع از هزینه سیم کشی تلفن کافی است یمی از روش‌های زیر را انتخاب کنید و سفارشتان را به‌رایگان ثبت کنید.

برای ثبت سفارش در یزد سرویس  سه راه پیش پای شما است: وبسایت، اپلیکیشن یزد سرویس و شماره تلفن 09135576056  هنگام ثبت سفارش از طریق وبسایت و اپلیکیشن باید مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • مرحله اول – چه تخصصی می‌خواهید: قبل از هرچیز برای ثبت سفارش خود در یزد سرویس ، تخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید. با توجه به این سرویس وارد تخصص برقکاری و سیم‌ کشی ساختمان شوید و گزینه سیم‌ کشی تلفن را انتخاب کنید.
  • مرحله دوم – خدمت درخواستی خود را مشخص کنید: 1. رفع ایراد سیم کشی، 2. سیم‌ کشی جدید، 3. نویزگیری و رفع مشکل صدا
  • مرحله دوم – توضیحات بیشتر برای خدمت درخواستی
  • مرحله سوم – تعیین زمان برای رفع خرابی تلفن و یا نصب جدید: در این مرحله، زمان مورد نظرتان برای حضور سیم کش تلفن را تنظیم کنید. این مورد شامل تعیین روز و ساعت است. فراموش نکنید برای حضور در مرحله بعد ، باید در سایت یزد سرویس وارد شده و یا ثبت نام کرده باشید.
  • مرحله چهارم – درج آدرس و شماره تماس: در این مرحله، آدرس خود را مشخص کرده و برای هماهنگی شماره تماستان را درج کنید و یر روی گزینه ثبت آدرس کلیک نمایید.

 

سیم کشی تلفن: خودم یا سیم کش تلفن؟

جواب این سوال قاعدتا برای هر کسی فرق می‌کند و بستگی به این دارد که شما چقدر در سیم کشی ساختمان و برقکاری مهارت دارید؟

  • آیا شما در زمینه سیم‌ کشی و برقکاری اطلاعات دارید؟
  • برای سیم‌ کشی تلفن چه مدت می‌توانید زمان صرف کنید؟
  • آیا برای انجام این کار پرزحمت به‌قدر کافی حوصله دارید؟
  • آیا می‌دانید که دقیقا منشاء مشکل کجاست؟

معمولا وقتی برای خط تلفن مشکلی پیش می‌آید، در اولین اقدام معمولا افراد به سراغ سوکت‌های گوشی و پریز تلفن می‌روند. چندین بار سوکت‌ها را قطع و وصل می‌کنند و بعد با مخابرات تماس می‌گیرند. همانطور که همه ما می‌دانیم تکنسین‌های مخابرات صرفا مسئول سالم بودن سیم‌ کشی از کابل‌های اصلی مخابرات تا جعبه تقسیم تلفن ساختمان هستند.

در صورتی که اشکالی در این بخش وجود نداشته باشد، تکنسین‌های مخابرات دخالتی در سیم‌ کشی تلفن داخلی ساختمان نمی‌کنند. به‌این‌ترتیب کاربران باید در جستجوی تعمیرکاری باشند که توانایی عیب‌یابی سیم‌ کشی داخلی ساختمان را دارد. اگر برقکار حرفه‌ای نیستید بهتر است شخصا اقدامی برای رفع مشکل سیم‌ کشی ساختمان خود انجام ندهید. زیرا سیم‌ کشی غیرکارشناسی ممکن است موجب اختلال خطوط با یکدیگر شود و سایر خط‌های ساختمان نیز مختل شوند.

مشکلات متداول سیم کشی تلفن

مشکلات مختلفی ممکن است برای تلفن منزل یا محل کار شما پیش بیاید.

خرابی تلفن ثابت

اگر مشکل مربوط به خط و مخابرات باشد شما باید با تلفن 2020 مخابرات تماس بگیرید. مخابرات باید سیم سالم و متصل به خط تلفن را درب منزل شما تحویل دهد!

نویز تلفن ثابت

صدای خرخر که گاهی در تلفن خانه شنیده می‌شود نویز خط تلفن است. معمولا هم ربطی به مخابرات ندارد و مشکل از سیم‌ کشی داخلی ساختمان است.

 

خرابی خط تلفن ADSL

این هم معمولا به مخابرات بر می گردد. اگر نشد باید بروید سراغ آن ISP که اشتراکش را گرفته اید. شل شدن سیم‌های تلفن یکی از مواردی است که موجب قطع شدن سیم‌ کشی تلفن برای اینترنت می‌شود. در اینصورت در خطوط نویز ایجاد شده و تلفن ADSL مرتبا قطع و وصل می‌خواهد شد. برای اینکه به‌درستی تشخیص دهید که خرابی تلفن ADSL از مرکز مخابرات است یا سیم‌ کشی تلفن منزل یا اداره، ابتدا با پشتیبانی ADSL مخابرات تماس بگیرید. چنانچه اپراتور مخابرات وضعیت اینترنت ای‌دی‌اس‌ال خط تلفن شما را نرمال اعلام کرد، بنابراین لازم است که سیم‌ کشی تلفن برای اینترنت ساختمان را بررسی نمایید.

لطفا ابتدا ثبت نام کنید

حساب کاربری دارید؟

فرم ثبت درخواست برای خدمت سیم کشی تلفن و سانترال

وارد شوید

حساب کاربری ندارید؟