ارتقاء سخت افزار یزد

ارتقاء سخت افزار یزد

تلفن واحد : 09133582312

خدمات قابل ارائه در سرویس ارتقا سخت افزاری:
تعمیرات تخصصی انواع سخت افزار کامپیوتر در محل توسط خدمات کامپیوتری سیار
خرید سخت‌افزار کامپیوتر و جمع کردن سیستم کامپیوتری
تعمیر و تعویض قطعات سخت‌افزاری معیوب
تعمیر تخصصی مادربرد، سی پی یو، دی وی دی رایتر، کارت گرافیک، رم و سخت افزار کامپیوتر
تعمیر RAM، CPU، Hard، Power، Speaker، DVD Writer، Mother Board و…

همراه با تکنولوژی با خدمات تعویض و تعمیر کامپیوتر و سخت‌افزار
دستگاه کامپیوتر در کسب‌وکار امروزی به یک جز جدانشدنی تبدیل شده به‌طوری‌که دیگر کسی کار کردن بدون کامپیوتر را به یاد ندارد. کامپیوترها از دو بخش سخت‌افزار و نرم‌افزار تشکیل شده‌اند که مدام در حال پیشرفت و توسعه هستند. کامپیوترها و رایانه‌های رومیزی، به هر دلیل، ممکن است دچار مشکل شوند و نیاز به تعمیر پیدا کنند. گاهی مادربورد به مشکل برمی‌خورد و گاهی هارد دیسک درست کار نمی‌کند. تعمیر قطعات کامپیوتر، از بُرد اصلی تا قطعات جزئی و همچنین تعویض قطعاتی که دیگر قادر به کارکرد درست نیستند، کاری است که باید با دقت و ظرافت و همچنین با توجه به دیگر سخت افزارها کامپیوتر انجام شود.

اما متخصص تعمیر سخت‌افزار کامپیوتر در محل را از کجا پیدا کنیم؟ ارتقا سخت‌افزار کامپیوتر را از چه کسی بخواهیم؟ خدمات کامپیوتری تعمیر سخت‌افزاری کامپیوتر در نزدیکی ما کجاست؟ خدمات کامپیوتری سیار در یزد کدام است؟ برای جمع‌کردن سیستم جدید کامپیوتری به چه کسی مراجعه کنیم؟ تعمیرکار برای تعمیر سخت‌افزار کامپیوتر در یزد کجاست؟ اصلاً اگر بخواهیم یک سیستم جدید بخریم، از چه کسی کمک بگیریم؟ برای اسمبل کردن سخت‌افزار کامپیوتر چه کسی کمکمان می‌کند؟ اگر شما نیز به تعمیر و ارتقا کامپیوتر در محل خود نیاز دارید، ما به شما کمک می‌کنیم تا زودتر به خواسته خود برسید و بهترین تعمیرکاران سخت‌افزار کامپیوتر را در اختیار داشته باشید.

چه مواقعی به تعمیرکار سخت‌افزار کامپیوتر نیازمندیم؟
یک متخصص کامپیوتر بهتر از هرکسی می‌تواند به ما در انتخاب و یا ارتقا سخت‌افزار کامپیوتر کمک کند. حتی برای خدمات جزئی مثل تعمیر دی‌وی‌دی رایتر، تعمیر پاور کامپیوتر و… نیز به یک متخصص احتیاج است. معمولاً در موقعیت‌های زیر به یک متخصص سخت‌افزار کامپیوتر احتیاج داریم:

برای جمع‌کردن سیستم جدید
برای تعمیرات سخت‌افزار کامپیوتر
برای ارتقا سخت‌افزار کامپیوتر
برای تعمیر مادربرد، سی‌پی‌یو، هارد، رم و دیگر تجهیزات کامپیوتر
البته سخت‌افزار کامپیوتر متشکل از قطعات بسیاری است که تعمیر یا تعویض هرکدام از آن‌ها نیازمند تخصص و تجربه است.

یزد سرویس چه خدماتی در زمینه تعمیر و ارتقا سخت‌افزار کامپیوتر در محل ارائه می‌کند؟
متخصصانی که در یزد سرویس فعالیت می‌کنند، همگی دارای تجربه و تخصص در زمینه تعمیر و تعویض قطعات سخت‌افزاری کامپیوتر هستند. از تعمیر سخت‌افزاری هارد و تعمیر و تعویض کارت گرافیک گرفته تا تعمیرات مادربرد کامپیوتر را می‌توانید از آن‌ها بخواهید. یزد سرویس برای راحتی شما، این متخصصان را بر اساس امتیازدهی مشتریان قبلی دسته‌بندی کرده تا شما راحت‌تر بتوانید از بین آن‌ها متخصص مورد نظر خود را انتخاب کنید. به‌طورکلی خدماتی که یزد سرویس در این زمینه به شما ارائه می‌کند عبارت‌اند از:

تعمیرات تخصصی انواع سخت‌افزار کامپیوتر در محل
خرید سخت‌افزار کامپیوتر و جمع‌کردن سیستم کامپیوتری
تعمیر و تعویض قطعات سخت‌افزاری معیوب
تعمیر تخصصی مادربرد، سی‌پی‌یو، دی‌وی‌دی رایتر، کارت گرافیک، رم و سخت‌افزار کامپیوتر
تعمیر RAM، CPU،Hard، Power، Speaker،DVD Writer،Main Board و…
البته خدماتی که یزد سرویس در زمینه تعمیر و ارتقا سخت‌افزار کامپیوتر ارائه می‌کند بسیار گسترده‌تر هستند؛ زیرا قطعات موجود در این سیستم‌ها بسیار متنوع بوده و برای تعمیر یا تعویض هرکدام از آن‌ها باید از متخصص مربوط به خود استفاده کرد. حتی برای خرید کردن کامپیوتر نیز می‌توانید از مشاوره و راهنمایی متخصصان ما بهره ببرید.

سفارش آنلاین خدمات سخت افزاری کامپیوتر در محل از یزد سرویس چه مزیتی برای من دارد؟
امکان سفارش آنلاین و تعیین روز و ساعت: برای اینکه یک سیستم کامپیوتری خوب را جمع کنید و یا سخت‌افزار کامپیوتر خود را ارتقا دهید نیازی نیست که در تعمیرگاه‌های کامپیوتر به دنبال متخصص مربوط به آن بگردید. فقط کافی‌ست سفارش خود را در یزد سرویس ثبت کنید تا متخصصان ما در روز و ساعتی که شما مشخص می‌کنید، در خانه یا محل کار شما حاضر شده و خدمات موردنیاز شما را ارائه دهند.
دسترسی به تعمیرکاران کامپیوتر مورداطمینان در کمترین زمان: یزد سرویس تخصص و تعهد در انجام کار را اولویت کاری خود قرار داده و متخصصان خود را بر این ملاک‌ها به کار می‌گیرد. درنتیجه اگر شما به دنبال چنین متخصصانی هستید می‌توانید با مراجعه به یزد سرویس در کمترین زمان، آن‌ها را در اختیار داشته باشید.
انجام انواع خدمات تعمیر و ارتقا سخت‌افزار کامپیوتر: از تعمیر سخت‌افزاری هارد کامپیوتر گرفته تا تعمیر کارت گرافیک کامپیوتر و یا تعمیر و تعویض رم کامپیوتر را می‌توانید از متخصصان یزد سرویس بخواهید. چراکه یزد سرویس با قرار دادن فیلترهایی برای به‌کارگیری آن‌ها، سلامت کاری‌شان را تضمین خواهد کرد.
مشاوره رایگان: اگر برای تعمیر یا ارتقا هر قطعه از کامپیوتر خود دچار شک و تردید شدید و به راهنمایی در این زمینه احتیاج داشتید، می‌توانید پس از ثبت سفارش با متخصصان ما تماس گرفته و از آن‌ها به‌صورت رایگان مشاوره دریافت کنید.
پشتیبانی یزد سرویس : پشتیبانی از خدماتی که به شما ارائه می‌شوند، برای ما بسیار اهمیت دارد. تیم پشتیبانی یزد سرویس از لحظه ثبت سفارش تا پایان کار در کنار شماست تا در صورت بروز هرگونه مشکل یا هر سؤالی، بتوانید با ما تماس بگیرید و از راهنمایی‌های لازم بهره ببرید.

روند ثبت سفارش خدمات تعمیر و ارتقا سخت‌افزار کامپیوتر در محل از یزد سرویس چگونه است؟
ثبت سفارش خدمات تعمیر و ارتقا سخت‌افزار کامپیوتر در یزد سرویس  رایگان است و با یک کلیک ساده می‌توانید سفارش خود را ثبت و متخصصان را از مشکل یا درخواست خود مطلع سازید.

روی دکمه «ثبت سفارش رایگان» که کلیک کنید، در ابتدا باید نوع دستگاه خود را از بین لپ‌تاپ، کامپیوتر شخصی انتخاب کنید. در مرحله بعدی باید خدمت درخواستی خود را از بین گزینه‌های تعمیر سخت‌افزار، تعویض سخت‌افزار، جمع‌کردن کامپیوتر یا خرید سیستم جدید انتخاب کنید. سپس ایرادی که در دستگاه خود مشاهده می‌کنید را از بین گزینه‌های روشن نمی‌شود، صدا ندارد، تصویر ندارد و… تعیین کنید. در مرحله بعدی توضیحات تکمیلی را در کادر مشخص شده یادداشت کنید. در انتها نیز با وارد کردن روز، ساعت، مکان مراجعه متخصص ثبت سفارش به پایان می‌رسد. در ادامه یزد سرویس به شما متخصصانی را در این زمینه معرفی می‌کند که با توجه به امتیازدهی مشتریان قبلی و نظرات آن‌ها، می‌توانید بهترین‌ها را از بین آن‌ها انتخاب کنید.

هزینه خدمات تعمیر و ارتقا سخت‌افزار کامپیوتر در محل چقدر است؟
هزینه‌ها در تعمیر یا تعویض قطعات کامپیوتر بسیار متفاوت است؛ مثلاً هزینه تعمیر کارت گرافیک با قیمت تعمیر مادربرد کامپیوتر تفاوت دارد. هزینه تعمیر مادربرد سوخته که کار بسیار مشکلی است، با هزینه تعمیر رم سوخته کامپیوتر و یا هزینه تعمیر کارت گرافیک سوخته نیز متفاوت است. همین‌طور هزینه‌های کوچک و بزرگ مثل هزینه تعمیر جای رم کامپیوتر و یا هزینه تعمیر اسلات رم که از جزئی‌ترین کارهای مربوط به یک متخصص سخت‌افزار است نیز با یکدیگر متفاوت خواهند بود؛ اما مهم این است که هزینه‌ها در یزد سرویس شفاف هستند و حتی در همین صفحه نیز می‌توانید بخشی از دستمزد این متخصصان را مشاهده کنید. پیش از انجام کار، برآورد هزینه توسط متخصصان انجام‌شده و به شما اعلام می‌شود. در انتهای کار نیز فاکتور ریزبه‌ریز هزینه‌ها در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

چطور می‌توانم از کیفیت خدمات تعمیر و ارتقای سخت‌افزار کامپیوتر اطمینان داشته باشم؟
از تعمیر اسلات گرافیک کامپیوتر و تعمیر و تعویض CPU کامپیوتر گرفته تا تعویض و تعمیر هارد کامپیوتر و یا حتی تعمیر سی‌پی‌یو کامپیوتر را می‌توانید از متخصصان یزد سرویس بخواهید؛ زیرا یزد سرویس با به‌کارگیری بهترین تعمیرکاران سخت‌افزاری کامپیوتر در یزد ، توانسته است در کمترین زمان، مشکلات بسیاری از مشتریان عزیز را حل کند. این متخصصان از فیلترهای بسیار دقیقی گذر کرده‌‌اند و می‌توانند با تخصص و تجربه خود در این زمینه، حلال مشکل‌های شما در این زمینه باشند.

اگر به دنبال خدمات جزئی مثل تعمیر فن سی‌پی‌یو و یا تعمیر دی‌وی‌دی رایتر اکسترنال کامپیوتر خود هستید، اگر قصد تعمیر سی‌پی‌یو سوخته یا تعمیرات کارت گرافیک کامپیوتر خود را دارید و به‌طورکلی اگر قصد تعمیر، تعویض و یا ارتقا سخت‌افزار کامپیوتر را دارید، همین حالا سفارش خود را به‌صورت رایگان در یزد سرویس ثبت کنید و از کار باکیفیت متخصصان برای انجام کارهای خود کمک بگیرید.