نصب ویندوز یزد

نصب ویندوز یزد

تلفن واحد : 09133582312

خدمات قابل ارائه در سرویس نصب ویندوز:
نصب ویندوز ۱۰ ، ۸ ، ۷
نصب انواع ویندوز سرور، اکس‌پی و سیستم عامل‌های جدید
نصب درایورهای ویندوز
نصب پک کامل نرم‌افزاری
نصب نرم افزارهای کاربردی
نصب و آپدیت آنتی ویروس
بک‌آپ گیری و ریستور ویندوز


به‌روزتر از همیشه با خدمات نصب ویندوز در محل
ممکن است بارها برایتان پیش‌آمده باشد تا بنا به دلایلی به فرمت کردن کامپیوتر و نصب ویندوز جدید نیاز پیداکرده باشید. در این مواقع باید درایورهای مربوط به کارت صدا، کارت گرافیک و سیستم صوتی کامپیوتر را نیز نصب کنید و پس‌ازآن نیز باید برنامه‌ها و نرم‌افزارهایی مثل مایکروسافت آفیس، فتوشاپ و برنامه‌های دیگری که به‌صورت روزمره از آن‌ها استفاده می‌کنید، روی کامپیوتر نصب شوند.

در گذشته اگر کسی نیاز به نصب ویندوز داشت، مجبور بود دستگاه خود را به تعمیرگاه کامپیوتر منتقل کند ولی در سال‌های اخیر برای اینطور خدمات می‌توان از خدمات کامپیوتری سیار کمک گرفت. اما اگر ویندوز خراب شد باید از چه کسی کمک بگیریم؟ بهترین نصاب ویندوز در یزد کیست؟ خدمات کامپیوتری سیار در یزد  توسط چه کسی انجام می‌شود؟ برای نصب ویندوز به چه کسی اعتماد کنیم؟

اگر شما هم به یک متخصص مورد اعتماد نیاز دارید تا بتواند در کمترین زمان ممکن و با حداکثر دقت این کارها را برایتان انجام دهد؛ ما به شما کمک می‌کنیم تا خیلی سریع به یک نصاب ویندوز خوب و سریع دسترسی پیدا کنید.

چه مواقعی به نصاب ویندوز در محل نیاز داریم؟
در حالت عادی، با ارائه نسخه‌های جدیدتر ویندوز به بازار، بهتر است تا از نسخه قدیمی ویندوزتان دل کنده و به سراغ نسخه‌های جدیدتر که امکانات بیشتری هم دارند بروید. چون با ارتقا دادن سیستم ویندوز کامپیوترتان، قطعا امکانات بیشتری در اختیار خواهید داشت.

اگر احساس می‌کنید که کامپیوترتان کند شده و باوجود پاک کردن برنامه‌های سنگین، مثل قبل سریع عمل نمی‌کند، احتمالاً وقت آن رسیده که به فکر تعویض ویندوز کامپیوتر باشید. به‌طورکلی توصیه می‌شود تا در این مواقع به فکر تعویض ویندوز دستگاهتان بیفتید:

نیاز به در اختیار داشتن نسخه جدید ویندوز و آپدیت کردن آن
کند شدن کامپیوتر و لپ‌تاپ و کاهش سرعت سیستم حتی پس از پاک کردن برنامه‌های با حجم بالا
حمله ویروس‌ها به کامپیوتر و کاهش راندمان سیستم
نارضایتی از نسخه موجود ویندوز و تمایل به استفاده از نسخه قبلی
خرید و نصب هارد جدید و یا سیستم کامپیوتری تازه و نیاز به نصب ویندوز
نیاز به فرمت کردن کامپیوتر و درنتیجه نیاز به ویندوز جدید
البته باید این نکته را مدنظر داشته باشید که قبل از آغاز پروسه نصب ویندوز جدید، حتما باید از تمام اطلاعات روی کامپیوترتان بک‌آپ بگیرید تا در صورت از بین رفتن احتمالی اطلاعات، آن‌ها را به‌صورت بک‌آپ در اختیار داشته باشید.

یزد سرویس چه خدماتی را برای نصب ویندوز سیار ارائه می‌کند؟
شما می‌توانید از صفر تا صد کار تعویض ویندوز کامپیوتر یا لپ‌تاپتان را به متخصصان یزد سرویس سپرده و با خیال راحت، کامپیوتر به‌روز شده را از متخصص یزد سرویس تحویل بگیرید. بنا به سفارش شما، این امکان برایتان فراهم است که از متخصص یزد سرویس بخواهید که قبل از نصب ویندوز، بک‌آپ کاملی از اطلاعات شما بگیرد؛ سپس نسخه مدنظر ویندوز برای شما نصب خواهد شد و پس‌ازآن، با نصب درایورها و نرم‌افزارهای مدنظرتان، کامپیوتری به‌روز شده و آپدیت شده در اختیار داشته باشید.

همچنین بعد از نصب ویندوز، باید برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مدنظرتان بر روی کامپیوتر نصب شود. برنامه‌هایی مثل مجموعه آفیس (ورد، اکسل، پاورپوینت و…)، فایرفاکس، گوگل کروم (مرورگرهای اینترنتی)، نسخه دسکتاپ اسکایپ، تلگرام و واتزاپ ادوبی آکروبات، فوتوشاپ، نرم‌افزارهای رایت کردن CD و DVD و هر برنامه دیگری که از آن استفاده می‌کنید. البته بهتر است بعد از نصب ویندوز، حتما از جدیدترین نسخه آنتی‌ویروس هم بهره ببرید تا جلوی تخریب‌های ویروس‌ها و بدافزارها را بگیرید.

این فهرستی از خدمات یزد سرویس در این زمینه است:

نصب ویندوز ۱۰، ۸، ۷
نصب انواع ویندوز سرور، اکس‌پی و سیستم‌عامل‌های جدید
نصب درایورهای ویندوز
نصب پک کامل نرم‌افزاری
نصب نرم‌افزارهای کاربردی (مجموعه آفیس، مجموعه آدوبی و…)
نصب و آپدیت آنتی‌ویروس
بک‌آپ گیری و ریستور ویندوز
البته خدمات یزد سرویس به این لیست خلاصه نمی‌شود و هر خدمتی که برای سرویس‌های کامپیوتری نیاز دارید، می‌توانید آن را به متخصصان یزد سرویس بسپارید.

سفارش آنلاین خدمات نصب ویندوز در منزل از یزد سرویس چه مزیتی دارد؟
ارائه خدمات در منزل و محل کار: اولین و اصلی‌ترین مزیت این کار، این است که شما می‌توانید در منزل خود از این سرویس بهره ببرید و نیازی به جابه‌جایی کیس کامپیوتر و یا لپ‌تاپتان نیست.
سفارش آنلاین خدمات: با کمک یزد سرویس نه نیاز به مراجعه حضوری دارید و نه تماس تلفنی، بلکه به‌راحتی می‌توانید سفارش خود را به‌صورت اینترنتی ثبت کنید و منتظر حضور متخصصان بمانید.
عدم نیاز به جابه‌جایی کامپیوتر: با کمک یزد سرویس لازم نیست کامپیوتر خود را به خدمات کامپیوتری بسپارید، بلکه به‌راحتی می‌توانید از خدمات در منزل و محل کار خود استفاده کنید و دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید.
تعیین تاریخ و زمان مراجعه متخصص: این شما هستید که می‌توانید زمان و تاریخ حضور متخصص را تعیین کنید و به‌این‌ترتیب برنامه‌ریزی بهتری برای خدمت خود داشته باشید.
پشتیبانی یزد سرویس : یزد سرویس در تمام مراحل انجام خدمات، در کنار شماست و با تیم پشتیبانی قوی خود می‌کوشد تا از بروز هرگونه مشکل جلوگیری کرده و بهترین خدمات ممکن را به شما ارائه دهد.
روند ثبت سفارش سرویس نصب ویندوز در استادکار چگونه است؟
روند ثبت سفارش خدمات نصب ویندوز در استادکار کاملاً رایگان است و با پاسخ به چند سؤال ساده، سفارش شما، هرجایی که باشید، ثبت خواهد شد. پس‌ازآن بازه زمانی مشخصی را تعیین می‌کنید که در آن زمان متخصص استادکار برای نصب ویندوز به منزل یا محل کار شما بیاید. شما می‌توانید روز و همچنین بازه ساعت مدنظرتان را تعیین کنید. فرد متخصص برای خدمت موردنیاز شما، قیمت پیشنهادی خود را اعلام می‌کند و شما می‌توانید با بررسی امتیاز متخصص، نظر کاربران و قیمت پیشنهادی، مناسب‌ترین متخصص را انتخاب کنید. شما می‌توانید بین مجرب‌ترین متخصصان و اقتصادی‌ترین گزینه‌ها، فرد موردنظرتان را برگزینید.

هزینه نصب ویندوز در محل چقدر است؟
هزینه سرویس‌های مختلف نصب ویندوز در محل به خدمت مورد نظر شما بستگی دارد. یک گزینه، تنها نصب ویندوز توسط متخصصان استادکار است و درعین‌حال، برای نصب درایورها و نرم‌افزارها، بک‌آپ کامل اطلاعاتتان و نصب آنتی‌ویروس هزینه‌های مجزایی در نظر گرفته می‌شود که قیمت تک تک این سرویس‌ها کاملاً شفاف و واضح است. در قسمت بالای همین صفحه، می‌توانید قیمت نصب ویندوز در محل و خدمات مرتبط به آن را مشاهده کنید.

چطور به خدمات کامپیوتری سیار استادکار اطمینان داشته باشم؟
فرق نمی‌کند به دنبال خدمات کامپیوتری در محل باشید و یا فقط قصد نصب ویندوز در خانه را داشته باشید. هدف استادکار تأمین رفاه و آرامش و آسایش در زندگی شماست و به همین خاطر خبره‌ترین و کاربلدترین متخصصان را برای رفع مشکلات و نیازهای شما، به خدمت گرفته است. تمام متخصصان شاغل در استادکار، تأییدیه‌های لازم را کسب کرده‌اند تا خدماتی که به شما ارائه می‌کنند کیفیت بالایی داشته باشد.

پس با خیال راحت کارتان را به استادکار سپرده و نگران هیچ‌چیزی نباشید؛ درصورتی‌که با هر مشکلی روبه‌رو شدید، می‌توانید مشکل را با پشتیبانی استادکار در جریان بگذارید تا هرچه سریع‌تر این مشکل برطرف شود.