سند ارائهشدهی زیر، شرایط خدمات و سیاستهای حریم شخصی یزد سرویس را تشریح میکند
کاربر گرامی، باتوجه به اینکه تمامی خدمات ارائهشده در مجموعهی یزد سرویس تابع قوانین مطروح در این بخش است، مطالعهی آن پیش از استفاده از خدمات الزامی بوده و ثبتنام در این مجموعه به معنای پذیرش این شرایط و قبول کلیهی قوانین از طرف شما میباشد.
قواعد عمومی
1- تعاریف و اصطلاحات
در قرارداد حاضر الفاظ زیر دارای معانی مشروح هستند:
۱-۱ یزد سرویس: مجموعه نرمافزارهای یزد سرویس شامل اپلیکیشن یزد سرویس ، همکار یزد سرویس و کارگزار یزد سرویس و کلیهی نرمافزارهای وابسته به آن.
۱-۲ کاربر: هر شخص حقیقی یا حقوقی که در مجموعهی یزد سرویس ثبتنام نماید؛ این فرد میتواند اعم از مشتری و متخصص باشد.
۱-۳ مشتری: کاربری که متقاضی خدمات یزد سرویس است.
۱-۴ متخصص: عبارت است از کاربری که بهعنوان متخصص در یزد سرویس ثبتنام کرده و پس از طی مراحل مصاحبه و دورهی آموزشی، بهطور رسمی همکاری خود را با یزد سرویس آغاز کردهباشد.
۱-۵ سرویس: هرگونه خدمتی که توسط متخصصان به مشتری ارائه گردد.
۱-۶ خدمات یزد سرویس : خدماتی که یزد سرویس در راستای ارتباط مشتری و متخصص ارائه میدهد.
۱-۷ حساب کاربری: شامل صفحهی شخصی، نام کاربری و سابقهی فعالیت کاربر، که پس از ثبتنام در اپلیکیشن یزد سرویس در اختیار کاربر قرار میگیرد.
2- خدمات و سرویسها
۲-۱ یزد سرویس مستقیما هیچگونه سرویسی ارائه نمینماید، بلکه تنها ایجادکنندهی پل ارتباطی بین مشتری و متخصصان جهت تسهیل در ارائه و دریافت سرویس است. بدین معنا که متخصص میان پذیرش درخواست خدمات یا رد آن مخیر است و مشتری نیز پس از ارسال درخواست خدمت و مشخصشدن متخصص میتواند از درخواست خود انصراف دهد. بدین وصف، هر سفارشی که در قالب یزد سرویس انجام میگردد یک قرارداد مستقل مابین متخصص و مشتری بوده و خدمات یزد سرویس تنها زمینهساز انعقاد این قرارداد میان مشتری و متخصص است.
۲-۲ یزد سرویس با پیگیریهای مداوم و نظارت کامل بر نظرات مشتریان در خصوص خدمات ارائهشده، سعی در فراهمساختن بستری شفاف و سرعتبخشیدن و تسهیل سفارشگذاری دارد. لیکن باید در نظر داشت، باتوجه به نسبیبودن مفهوم کیفیت و مجزابودن قرارداد مشتری با متخصص از توافقات یزد سرویس با کاربران، یزد سرویس هیچگونه مسئولیتی _اعم از مدنی و کیفری_ در قبال نوع و میزان کیفیت سرویس ارائهشده و وقایع و مشکلات احتمالی آتی آن، در مقابل کاربران و اشخاص ثالث نخواهدداشت.
۲-۳ خدمات یزد سرویس شامل ارائهی سهولت سفارشگذاری، پیشنهاد متخصصان خوشنام، ایجاد امکان مقایسهی قیمتهای پیشنهادی و شفافیت قیمت خواهدبود.
۲-۴ یزد سرویس همواره در تلاش برای بهبود بخشی از خدمات خود و جلب رضایت کاربران است. در همین راستا ممکن است ویژگیها یا عملکردهایی را اضافه یا حذف کند، یا محدودیتها را کاهش یا افزایش دهد و همچنین ممکن است یکی از سرویسها را بهطور کامل متوقف کرده یا به حالت تعلیق درآورد. لذا ادامهی استفادهی کاربر از خدمات یزد سرویس به معنای پذیرش این تغییرات خواهدبود.
۳- امور مالی
۳-۱ مسئولیت تهیه اجناس، قطعات مورد نیاز و لوازم یدکی به عهده مشتری است و پشتیبانی یزد سرویس هیچ مسئولیتی در قبال پیگیری موارد مربوط به اجناس، قطعات و لوازم یدکی ندارد. در صورت توافق مشتری و متخصص برای خریداری این موارد توسط متخصص، مشتری باید هزینه آن را قبل از خرید به متخصص پرداخت کند.
۳-۲ دانلود، نصب و ثبت نام در نرمافزارهای یزد سرویس رایگان است و هزینهای که محاسبه و از مشتری دریافت میگردد، تنها مشتمل بر بهای سرویس ارائهشده توسط متخصص میباشد. بدیهی است فراهمآوردن ملزومات این استفاده از جمله اینترنت مورد نیاز و سیستمهای الکترونیکی هوشمند تماماً بهعهدهی کاربر خواهدبود.
۳-۳ محاسبهی هزینه بر اساس فهرست بهای توافقشدهی مشتری و متخصص خواهدبود. بدین معنا که سفارش مشتری همراه با فهرست بهای قیمتهای پیشنهادی یزد سرویس که براساس عرف بازار محاسبه شدهاست، برای متخصص ارسال میگردد. متخصصین میتوانند باتوجه به شرایط خود این قیمت را کاهش یا افزایش داده و پیشنهاد قیمت خود را برای مشتری ارسال نمایند. مشتری پس از مشاهدهی ۳ تا ۵ پیشنهاد قیمت، بسته به نوع سرویس و قیاس امتیاز متخصصین و قیمتها، از بین این متخصصان انتخاب مینماید. پس از انتخاب مشتری فهرست بهای پیشنهادی متخصص قطعی شده و محاسبات براساس آن صورت خواهدپذیرفت. در این حالت، مشتری و متخصص، حق هرگونه اعمال تغییر و اعتراض در این خصوص، ولو به استناد خیارات را از خود سلب و اسقاط مینمایند. لازم به ذکر است، قطعیبودن قیمتها منوط به نهاییشدن سفارش و انتخاب متخصص موردنظر در نرمافزار یزد سرویس است. درصورتیکه مراحل سفارش طیشده اما نهاییکردن آن معلق بماند سفارش قابلانجام و پیگیری نخواهدبود.
۳-۴ پس از انجام هر سرویس متخصص ملزم به تنظیم فاکتور براساس فهرست بهای توافقشده در سفارش میباشد. لذا مشتری تنها موظف به پرداخت اجرت فاکتورشده بوده و کلیهی پرداختهای خارج از چهارچوب فاکتور از جمله انعام و غیره اختیاری بوده و از حمایت یزد سرویس خارج است. لازم به ذکر است هزینهی کالاهای مصرفی خریداریشده برای ارائهی سرویس توسط متخصص، باید بهطور جداگانه و مطابق با فاکتور پرداخت گردد.
۳-۵ در صورت اشتباه مشتری در ارائهی اطلاعات هنگام سفارشگذاری، سرویسدهنده میپذیرد که قبل از انجام خدمت ابتدا این موضوع را به مشتری متذکر گردد و از درخواست مابهالتفاوت جداگانه از مشتری بدون هماهنگی جداً خودداری نماید. در این حالت، هریک از مشتری و متخصص قادر به رد درخواست بوده و در این حالت مشتری تنها موظف به پرداخت هزینهی ایابوذهاب خواهدبود.
تبصره: اگر متخصص بدون اطلاع به یزد سرویس یا مشتری اقدام به ارائهی سرویس با هزینهی بالاتر نماید، اماره بر رضایت وی بر توافق سابق داشته، حق دریافت هرگونه مابهالتفاوت را از خود سلب مینماید.
۴- مالکیت معنوی
۴-۱ کلیهی حقوق معنوی نرمافزارهای یزد سرویس ، موارد وابسته به آن و هرآنچه بدان ملحق میگردد، مانند نام، علامت تجاری، خدمات ارائهشدهی تحت این نام و سایر موارد ازجمله مالکیت فکری و معنوی آن متعلق به شرکت داده پردازان یزد بوده و هرگونه سوء استفاده از هریک از موارد فوق قابلیت پیگیری قانونی خواهد داشت. لذا کاربران در همهحال متعهد به رعایت حقوق معنوی شرکت نسبت به نرمافزارها و ملحقات آن بوده، تنها مجاز به استفادهی محدود، غیرانحصاری و غیرقابل انتقال از خدمات یزد سرویس هستند، بدون آنکه این استفاده حقی برای آنها نسبت به مالکیت نرمافزارهای یزد سرویس یا سایر حقوق معنوی مربوطه ایجاد نماید یا اجازهی استفاده از نام، علامت تجاری، لوگو و … را به آنها اعطا نماید.
۴-۲ کاربران نمیتوانند نرمافزارهای یزد سرویس را تغییردهند و یا آن را باز تولید، مشابهسازی یا بازنویسی کنند یا از جزء یا کل آن برای تولید یک برنامهی مشابه یا غیرمشابه استفاده نمایند.
۴-۳ دانلود نرمافزارهای یزد سرویس رایگان است. لذا هیچ شخص حقیقی یا حقوقی حق اجاره، فروش و بهطور کلی انتقال نرمافزارهای یزد سرویس و حقوق ناشی از آن یا نمایش عمومی آن را نخواهدداشت. کاربران میتوانند هرگونه اقدام خلاف این بند را به شرکت گزارش نموده تا در اسرع وقت با متخلف برخورد قانونی صورت گیرد. لازم به ذکر است خسارات ناشی از این تخلف بهعهدهی شخص خاطی خواهدبود و شرکت در این خصوص مسئولیتی نخواهدداشت.
۴-۴ اقدام کاربر برای دسترسی به هریک از سرویسها و برنامهها و شبکههای مرتبط با سرورها، همچنین استفاده از مهندسی معکوس یا مترجم وارون برای دسترسی به کد سطح بالا یا زبان ماشین یا تلاش در راستای آن غیرمجاز بوده و تخلف محسوب میگردد و یزد سرویس مجاز به پیگیریهای قانونی و برخورد با شخص خاطی خواهدبود.
۴-۵ تمامی متنها، طرحهای گرافیکی و کدهای بهکارگرفتهشده در یزد سرویس جزو اموال شرکت محسوب شده و استفاده از هرگونه کرالر (Crawler) یا ابزار مشابه جهت مرور یا کپی خودکار صفحات و اطلاعات یزد سرویس توسط کاربران و یا هر شخص حقیقی و حقوقی غیر کاربر ممنوع بوده، یزد سرویس مجاز به جلوگیری از این اقدام و برخورد قانونی در این خصوص خواهدبود.
۴-۶ کپیبرداری از اطلاعات متخصصین و یا مشتریان، محتوی، طراحی و تصاویر بهکاررفته در نرمافزارهای یزد سرویس ، چه به شکل دستی و یا خودکار، ممنوع میباشد.
۵- شرایط استفاده کاربران از یزد سرویس
۵-۱ کاربر باید دارای اهلیت باشد. لذا داشتن حداقل ۱۸ سال تمام شمسی کاربر، به عنوان اماره قانونی، برای استفاده از یزد سرویس شرط است.
۵-۲ در کلیهی مراحل استفاده از یزد سرویس ، کاربران موظف به رعایت قوانین جمهوری اسلامی ایران هستند.
۵-۳ کاربر میپذیرد تمامی تغییرات، الحاقات و اصلاحاتی را که توسط شرکت در تارنمای یزد سرویس بهروزرسانی میگردد و یا از طریق پیامک، رایانامه، نرمافزارهای یزد سرویس و یا هر شیوهی متعارف دیگر در خصوص استفاده از خدمات یزد سرویس و شرایط آن ارسال میگردد را مطالعه نماید. لذا هرگونه استفاده از یزد سرویس به منزلهی اطلاع کامل و موافقت با موارد مذکور خواهدبود.
۵-۴ کاربر میپذیرد که قرارداد حاضر یک قرارداد قابل رجوع و جایز از سوی شرکت است و شرکت میتواند هر زمان تنها به صلاحدید خود و بدون دلیل، یک حساب کاربری را مسدود کند و مانع استفادهی کاربر از خدمات یزد سرویس گردد.
۶- حساب کاربری
۶-۱ استفاده از مجموعهی یزد سرویس منوط به داشتن حساب کاربری است. هر شخص (اعم از حقیقی و حقوقی) تنها مجاز به افتتاح یک حساب کاربری است. در خصوص اشخاص حقوقی، فرد افتتاحکنندهی حساب کاربری، باید نماینده قانونی شرکت باشد.
۶-۲ کاربر میپذیرد اطلاعات درخواستشده توسط یزد سرویس را بهطور صحیح و دقیق ارائه نماید و در صورت نیاز به تغییر اطلاعات در اسرع وقت نسبت به بهروزرسانی آنها اقدام نماید. مسئولیت عدم تطابق اطلاعات مندرج با واقع و کلیهی عواقب ناشی از آن بر عهدهی خود کاربر خواهدبود.
۶-۳ هر کاربر با ثبتنام در یزد سرویس و ایجاد حساب کاربری به نام خود صحت انتساب تمام داده پیامهای صادره از حساب کاربری خویش را پذیرفته و در نتیجه حق هرگونه اعتراض یا ادعای آتی (مبنی بر انکار، تردید یا جعل داده پیامهای ارسالی) را از خویش سلب و اسقاط مینماید.
۶-۴ مسئولیت تمامی فعالیتهایی که از طریق حساب کاربری انجام میشود مطلقاً بهعهدهی صاحب حساب کاربری است، در نتیجه کاربر مجاز نیست حساب کاربری خود را برای استفاده در اختیار شخص دیگری قرار دهد یا آن را به هر نحو به دیگری منتقل نماید. بهعلاوه ضروری است که در راستای ممانعت از سوءاستفادهی غیر، در حفظ اطلاعات حساب کاربری خود، حداکثر اقدامات لازم را مبذول دارد.
تبصره: در صورت ظن به دسترسی اشخاص ثالث به حساب کاربری، کاربر موظف است برای انجام پیگیریهای بیشتر شرکت را مطلع سازد.
تبصره: شرکت هیچگونه مسئولیتی در خصوص عملکرد اشخاص ثالث که ممکن است موجب حدوث نقص یا اشکال و ایرادی در حساب کاربری کاربر گردد، نخواهدداشت.
۶-۵ یزد سرویس مجاز است در صورت صلاحدید پیش از استفادهی کاربر از حساب کاربری برای اطمینان از صحت اطلاعات، کاربران را احراز هویت نماید.
۶-۶ حساب کاربری باید براساس قوانین حاکم، قرارداد حاضر، در راستای اهداف قانونی و در همهحال، با درنظرگرفتن حیثیت تجاری مجموعهی یزد سرویس و شرکت به کار گرفتهشود. لذا کاربر متعهد میگردد که تحت هیچ شرایطی مرتکب رفتاری نشود که اعتبار تارنما و نرمافزارهای یزد سرویس را خدشهدار نماید. مسئولیت هر نوع اقدام کاربر که منجر به بروز خسارات بدنی، جانی یا مالی به خود، یزد سرویس و یا ثالث و در نتیجه حیثیت یزد سرویس ، گردد بهعهدهی کاربر است و شرکت در این خصوص مسئولیتی نخواهدداشت.
تبصره: در صورت مشاهدهی هرگونه تخلف در استفاده از حساب کاربری، اعم از تخطی از مفاد قرارداد حاضر و یا سایر قوانین موضوعه و یا نقض حقوق ثالث، علاوه بر انسداد حساب، کلیهی اعتبار موجود در حساب کاربری وی بهعنوان وجه التزام توسط یزد سرویس ضبط شده و کاربر حق هرگونه اعتراض را در این خصوص از خود سلب مینماید. موارد فوق یزد سرویس را از اقدام به پیگیریهای قانونی لازم برای مقابله با فرد متخطی محروم نخواهدساخت.
۶-۷ یزد سرویس از طرف کاربر وکالت دارد تا در صورت صلاحدید، حسابهای کاربری که در مدت طولانی غیرفعال بوده و یا تأیید نشدهاند را لغو نماید.
۶-۸ در راستای اطلاعرسانی اخبار، خدمات و سرویسهای ویژه از جمله تخفیفها، یزد سرویس اقدام به ارسال رایانامه و یا پیامک برای اعضای یزد سرویس مینماید. درصورتیکه کاربر تمایلی به دریافت این پیامها و یا رایانامهها نداشتهباشند باشند قادر به لغو این موارد خواهدبود.
تبصره: باتوجه به اینکه اطلاعرسانی در خصوص خدمات از درگاههای مذکور صورت میپذیرد و نظر به امکان ایجاد اختلال در روند خدمترسانی، در صورت لغو این سرویسها، مسئولیتی متوجه شرکت نیست و کاربر حق اعتراض در این مورد را از خود سلب مینماید.
۶-۹ درصورتیکه کاربر مایل به بستن حساب کاربری خود در یزد سرویس باشد، میتواند با تماس با شرکت نسبت به این امر اقدام نماید. در این صورت حساب وی از طرف یزد سرویس مسدود خواهدگردید. لیکن برخی اطلاعات مانند تراکنشهای مالی سابق به دلایل قانونی قابلحذف نیست و در یزد سرویس باقی خواهدماند.
۷- تخفیف
۷-۱ در مواقع خاص یزد سرویس برای رضایت بیشتر و رفاه حال کاربران طرحهای تشویقی و تخفیفهای متفاوتی در نظر میگیرد. بااینوجود ضروری است کاربر شرایط استفاده از هر تخفیف و یا طرحهای تشویقی را بهصورت مجزا مطالعه کرده و تاریخ انقضای هر تخفیف را بررسی نماید. در صورت کوتاهی و اشتباه کاربر در استفاده از طرحهای تخفیفی یزد سرویس مسئول نخواهدبود.
۷-۲ تا زمانی که تخفیف مذکور به طور صحیح و کامل اعمال نشده باشد، انقضا و تغییر آن از طرف یزد سرویس ممکن میباشد.
۷-۳ کاربر میپذیرد که بستههای تشویقی اختصاصی، برای استفادهی شخصی وی در نظر گرفته شده و به همین دلیل میبایست از انتقال و فروش آنها اجتناب نماید. بهعلاوه اعتبار ناشی از بستههای تشویقی غیرقابلتبدیل به وجه نقد است و از این رو کاربر نمیتواند وجه معادل بستههای تشویقی را از شرکت مطالبه نماید.
۸- اطلاعات
۸-۱ باتوجه به ماهیت خدمات یزد سرویس ، کاربر میپذیرد که اطلاعات لازم ازجمله آدرس و شماره تماس معتبر و سایر اطلاعاتی که برای تکمیل ارائهی خدمات ضروری باشد را، با علم به این موضوع که برخی از این اطلاعات در اختیار متخصص و یا مشتری مخاطب سفارش قرار خواهدگرفت، با رضایت کامل در اختیار یزد سرویس قرار دهد.
۸-۲ کاربر میپذیرد که پس از اتمام خدمت از اطلاعاتی که در نتیجهی استفاده از خدمات یزد سرویس کسب نمودهاست استفاده نکند و از ذخیرهی این اطلاعات به هر شکل اجتناب نماید. هرگونه استفادهی مستقیم یا غیرمستقیم از اطلاعات مذکور که از محدودهی اهداف و خدمات یزد سرویس خارج باشد، تخطی محسوب شده و مسئولیت آن تماماً به عهدهی فرد خاطی بوده است و حق پیگیری از طریق پلیس فتا و سایر مراجع قضایی ذیصلاح را برای یزد سرویس ایجاد میکند.
۹- ثبت سفارش
۹-۱ برای استفاده از خدمات یزد سرویس ، مشتری باید در اپلیکشن مشتری ثبتنام کرده و سفارش خود را نهایی نماید. درصورتیکه نهاییشدن سفارش معلق بماند، سفارش به یزد سرویس ابلاغ نشده و یزد سرویس قادر به انجام خدمت نخواهدبود.
۹-۲ هر سفارش مشتری در قالب یک مناقصه کوچک درآمده و مشتری باید برای نهاییکردن سفارش خود از میان ۳ الی ۵ پیشنهاد خود، یکی از متخصصان را برگزیند.
۹-۳ مشتری موظف است کلیهی اطلاعات خاص، از جمله خرابی بخشی از کالایی که خدمت بر آن صورت میپذیرد، عتیقه بودن و یا هر توضیحی که ممکن است در تصمیم متخصص برای قبول یا رد خدمت تأثیرگذار باشد را در بخش توضیحات ذکر نماید. توافق شفاهی مشتری با متخصص بههیچوجه قابل پیگیری توسط یزد سرویس نخواهدبود.
تبصره: درصورتیکه مشتری در خصوص بیان این موارد کوتاهی نماید کلیهی خسارات احتمالی از جمله هزینهای که متخصص برای کارشناسی متحمل خواهدشد به عهدهی وی خواهدبود.
۹-۴ پس از توافقات نهایی مشتری موظف است در زمان مقرر در محل بیان شده (نشانیای که در درخواست سرویس ثبت شدهاست) حضور یابد، در غیر این صورت شرکت مجاز خواهدبود هزینهی ایاب و ذهاب متخصص به اضافهی دویست هزار ریال تا دو میلیون ریال جریمه را از اعتبار وی کسر یا از نامبرده وصول نماید. وصول این مبلغ، نافی اختیار شرکت برای انسداد حساب کاربری مشتری موصوف نخواهدبود.
۹-۵ مشتری موظف است هزینهی سرویس را به یکی از روشهای مذکور در اپلیکیشن یزد سرویس و با در نظر گرفتن کلیهی مقرراتی که در بخش مالی و تخفیف آورده شدهاست، پرداخت نماید. در صورت بروز هرگونه مشکل در پرداخت کاربران میتوانند با پشتیبانی یزد سرویس تماس بگیرند.
۹-۶ درصورت لغو سفارش پس از منقضیشدن فرصت لغو، در صورت انجامشدن بخشی از سفارش از جمله ارسال متخصص و غیره و یا ایجاد هزینهی فرصت برای متخصص مانند رزرو خدمت در زمان اوج سفارشات، هزینهی خدمت انجامشده و خسارات مربوط به هزینهی فرصت در حد متعارف در حمایت از متخصص از مشتری اخذ خواهدشد.
تبصره: لغو سفارش و استرداد هزینهها پس از خدمت رسانی ممکن نبوده و مشتری موظف به پرداخت هزینهها میباشد.
۹-۷ ثبت سؤال، نظر و یا پیشنهادات مشتریان در خصوص خدمات ارائهشده امکانپذیر است. لیکن باید در نظر داشت که نظرات مذکور در هر صفحه باید تنها در قالب سؤال و یا نقد و بررسی همان متخصص و یا سرویس ارائهشده توسط وی باشد. در این باب رعایت کامل ادب و نزاکت، شئونات اسلامی و عرف جامعه الزامی است. لذا یزد سرویس محق است ضمن حفظ محتوای اصلی، کلیهی نظرات غیر مرتبط به خدمات از جمله تبلیغ له یا علیه دیگر متخصصها، تبلیغ سایر فعالیتها، اطلاعات و درخواستهای شخصی و نظراتی که با اخلاق حسنه و شئونات اسلامی و قوانین موضوعه و قرارداد حاضر در تضاد باشند را حذف نماید. تبصره: یزد سرویس هیچگونه مسئولیتی در قبال صحت یا عدم صحت نظرات منتشر شده در خصوص سرویسها ندارد. نمایش نظرات کاربران بههیچوجه به معنی تأیید فنی یزد سرویس درباره محتویات نظر نیست.
۹-۸ باتوجه به ماهیت سرویسها، پس از گذر زمان طولانی از انجام سرویس، امکان کارشناسی و راستیآزمایی در خصوص دعاوی از بین خواهدرفت، لذا مشتری متعهد میگردد در صورت بروز مشکلات احتمالی این موارد را حداکثر طی دو هفته تقویمی به یزد سرویس اطلاع دهد. عدم توجه به این موضوع به معنای رضایت مشتری و اسقاط کلیهی دعاوی آتی وی در این خصوص خواهدبود.
قواعد اختصاصی
۱۰- آزمایشگاه همراه
۱۰-۱ سرویسهای ارائهشده در حوزهی آزمایشگاهی، تنها توسط آزمایشگاههای دارای مجوز رسمی وزارت بهداشت انجام میپذیرد و یزد سرویس تنها تسهیلکننده دسترسی کاربران به آزمایشگاه است. یزد سرویس در هیچیک از مراحل پزشکی ورود نکرده و تمامی مراحل توسط آزمایشگاه، براساس دستورالعملهای قانونی انجام خواهدپذیرفت.
۱۰-۲ خدمات آزمایشگاهی ارائهشده در یزد سرویس صرفاً جهت ایجاد سهولت برای کاربران بوده و بههیچوجه جنبهی تبلیغاتی ندارد. نظرات کاربران پیشین در این خدمت صرفاً نقلکننده تجربیات کاربران آزمایشگاه میباشد که نمایش آن به معنای تأیید این نظرات توسط مجموعه نمیباشد. لازم به ذکر است، هرگونه درجهبندی و تأیید آزمایشگاهها امری تخصصی بوده و یزد سرویس بههیچعنوان در این حیطه ورود نخواهدنمود. لذا کاربر با استفاده از خدمات این مجموعه قرار میدارد که این بند را مطالعه نموده و نسبت به این امر آگاهی کامل دارد.
۱۰-۳ کاربر میپذیرد که در روند انجام آزمایش کلیهی قوانین حاکم بر این فرایند علیالخصوص قوانین مربوط به بیمه را رعایت نماید. لذا در هنگام ثبت سفارش تطابق هویت کاربر با نسخه و دفترچه بیمه الزامی بوده و در صورت عدم تطابق، نمونهگیر مجاز خواهدبود از انجام نمونهگیری خودداری نموده و پس از اخذ هزینه ایابوذهاب، محل را ترک نماید.
۱۰-۴ نمونهگیر موظف به احراز هویت کاربر و تطابق هویت با دفترچه ارائهشده میباشد، لذا هرگونه تخلف از این بند صرفاً بهعهده کاربر و نمونهگیر خواهدبود.
۱۱- خدمات سلامت و زیبایی
۱۱-۱ سرویس سلامت و زیبایی ارائهشده در این مجموعه، در قالب قوانین جمهوری اسلامی بوده و باتوجه به ماهیت فعالیت، خدمات دارای دستهبندی ویژهی بانوان و آقایان میباشد و سفارشگذاری برای هر خدمت تنها با در نظر گرفتن این موضوع امکانپذیر است. لذا کاربر اقرار مینماید که با ایجاد سفارش در یزد سرویس این بند را بهطور کامل مطالعه نموده و نسبت به این امر آگاهی کامل دارد.
۱۱-۲ باتوجه به ماهیت این سرویس، برای حفظ هرچه بیشتر مشتریان و متخصصان، ارائهی کدملی مشتری و تعیین جنسیت در هنگام ثبت سفارش الزامی است. لازم به ذکر است اطلاعات شما نزد این مجموعه محفوظ بوده و در اختیار متخصص و افراد ثالث قرار نخواهدگرفت.
۱۱-۳ عدم رعایت مقررات این سرویس، به معنای تخلف بوده و مشتری و متخصص خاطی، از سیستم منفک خواهندگردید. این امر نافی حق شرکت مبنی بر سایر پیگیریهای قانونی نخواهدبود.
۱۲- حقوق و تعهدات شرکت
۱۲-۱ یزد سرویس متعهد به اجرای قوانین جمهوری اسلامی در کلیهی فعالیتهای خود خواهدبود.
۱۲-۲ شرکت متعهد به تلاش برای ارائهی سرویس پرسرعت و باکیفیت است و در این راستا با بهروزرسانی مداوم تارنما و نرمافزارها، متناسب با نیاز کاربران، سطح خدمات ارائهشده را ارتقاء میبخشد.
۱۲-۳ شرکت نهایت سعی خود را در خصوص ارتقای کیفیت و سرعت خدمات یزد سرویس خواهدنمود. لیکن عواملی چند از جمله سرعت اینترنت و سیستم الکترونیکی هوشمند مورداستفاده کاربر بر کیفیت خدمات یزد سرویس تأثیر مستقیم دارد. لذا برای استفاده ایدهآل از خدمات مذکور، بهتر است از مرورگرهای بهروزشده و اینترنت و سیستم الکترونیکی هوشمند با سرعت متعارف استفاده نمایید.
تبصره: شرکت نمیتواند اجراشدن اپلیکیشن یزد سرویس را در تمامی سختافزارها، دستگاههای تلفنهمراه یا شبکههای ارتباطی تضمین نماید.
۱۲-۴ شرکت متعهد به حفظ و حراست از اطلاعاتی است که در نتیجهی استفادهی کاربران از خدمات یزد سرویس در نرمافزار ثبت و ذخیره میشود. این اطلاعات به شرح زیر است:
الف- اطلاعاتی که کاربر بهصورت مستقیم در فرم مشخصات ثبتنام، درخواست خدمت و … در اختیار شرکت قرار میدهد.
ب- اطلاعاتی که بهطور غیرمستقیم و در نتیجهی استفادهی کاربر از خدمات یزد سرویس در این برنامه ذخیره میشود؛ از جمله موقعیت مکانی محل درخواست خدمت، هزینهی خدمت، تراکنشهای مالی صورتگرفته در حساب کاربری جهت استفاده از خدمات یزد سرویس و اطلاعات مربوط به سختافزاری که کاربر با استفاده از آن از خدمات یزد سرویس استفاده میکند (نظیر سیستمعامل آن) و امثال آن.
۱۲-۵ در راستای ایجاد بستر شفاف برای کاربر، ممکن است شرکت به کاربران اجازه دهد عکس، فایل صوتی یا تصویری، اطلاعات، دستنوشته یا نظرات خود را در نرمافزارهای یزد سرویس منتشر کنند. محتوای تولیدشده – و نه کپیشده – توسط کاربران به شیوهی مذکور در مالکیت کاربران قرار دارد. اما کاربران با بارگذاری این موارد روی نرمافزارهای یزد سرویس اجازهی استفاده، تغییر و انتشار آن را به هر نحو و در هر زمان بهصورت رایگان، غیرقابلرجوع و قابلانتقال به شرکت واگذار میکند.
۱۲-۶ شرکت متعهد میشود که اطلاعات ذخیرهشده در اپلیکشین یزد سرویس را تنها در جهت بهبود کیفیت خدمات یزد سرویس استفاده نماید.
۱۲-۷ یزد سرویس کلیهی اطلاعات فنی را که کاربران مشاهده میکنند ردیابی میکند تا به این ترتیب، قادر به تعیین محبوبیت خدمات و بالابردن کیفیت خدمات یزد سرویس باشد. این اطلاعات در محتویات تبلیغاتی درون سایت یا عملکرد بهتر سرویسها مورد استفاده قرار میگیرد.
۱۲-۸ شرکت متعهد است کلیهی تغییرات، اصلاحات و الحاقات قرارداد حاضر را در همین صفحه بهروزرسانی نماید.
۱۲-۹ یزد سرویس متعهد میگردد پیش از توقف ارائهی خدمات، کلیهی سفارشهای ثبتشده قبل از توقف سفارشگیری را پردازش و نهایی نماید. حق قطع ارائهی کلیه و یا بخشی خدمات بدون اطلاع قبلی، برای یزد سرویس محفوظ است.
۱۲-۱۰ شرکت متعهد میگردد کلیهی نظرات و سؤالاتی که با توجه به مفاد این قرارداد ثبتشده باشد را، فارغ از بار مثبت و یا منفی آن، بررسی و منتشر نماید.
۱۲-۱۱ شرکت متعهد میگردد به مشکلات احتمالی اعلامشده توسط کاربران در خصوص سفارشات و پرداختها در اسرع وقت رسیدگی نموده و سعی بر رفع مشکلات مذکور نماید.
تبصره: اعلام مشکلات مذکور تنها توسط کاربر و با همان نام کاربری که سفارش صورت گرفتهاست، ممکن خواهدبود. درصورتیکه نیاز به استرداد وجه باشد استرداد با احراز هویت کاربر و تطابق آن با شمارهحساب و یا کارت واریزی صورت خواهدپذیرفت.
۱۲-۱۲ هدف اصلی یزد سرویس جلب رضایت مشتری است. لیکن در بعضی مواقع در راستای ارائهی خدمات ممکن است به دلیل اتفاقات غیرمترقبه و خارج از اختیار یزد سرویس ، ازجمله شرایط اضطراری و فورس ماژور، قطع سراسری شبکههای ارتباطی، قطع برق، بستهشدن مسیر و …. در ارائهی خدمات اخلال ایجادشده و یا سفارشات ثبتشده لغو گردد. در این حالت تمام تلاش یزد سرویس به جایگزینی متخصص مربوطه با متخصصهای مشابه خواهدبود. در غیر این صورت هزینههای پرداختی توسط مشتری تمام و کمال عودت خواهدشد.
۱۲-۱۳ یزد سرویس حق عدم سرویسدهی به کاربران را برای خود محفوظ میدارد.
۱۲-۱۴ یزد سرویس مختار است هرگونه محتوایی که کاربران به تارنما یا اپلیکیشنها ارسال میکنند را به هر نحو که صلاح میداند برای توسعه و تبلیغ خدمات خود استفاده نماید.
۱۳- حل اختلاف
۱۳-۱ در صورت بروز هرگونه مشکل در زمان انجام سفارشها، مشتری موظف است بلافاصله پشتیبانی یزد سرویس را در جریان قرار دهد. پس از اتمام و ثبت پایان کار، پیگیری و شکایت از عملکرد متخصص در تمامی سرویسها تا ۱۴ روز امکانپذیر است ( به جز سرویسهای نظافت). پس ازاین تاریخ امکان پیگیری و پشتیبانی وجود ندارد.
۱۳-۲ درخواست پشتیبانی و شکایت از عملکرد متخصص برای سفارشهای نظافت فقط در حین انجام کار و قبل از تسویه حساب مالی با متخصص امکان پذیر است. توجه داشته باشید که تسویه حساب مالی با متخصص به منزله تحویل کار به مشتری بوده و نشان دهنده رضایت مشتری از عملکرد متخصص است و بعد از آن امکان پیگیری و شکایت از عملکرد متخصص وجود ندارد.
۱۳-۳ مشتری و متخصص میپذیرند که در صورت بروز هرگونه مشکل در نهایت آرامش و بهدور از هرگونه تشنج مشکل مربوطه را با صلح و سازش و از طریق مذاکره حل نمایند. در صورتی که رفع مشکل از این طریق امکانپذیر نبود هر یک از طرفین میتوانند شکایت خود را به یزد سرویس ابلاغ نماید. در این حالت یزد سرویس با توجه به مستندات، نظر کارشناس و با در نظر گرفتن قوانین، رأی صادر مینماید.
تبصره: مشتری و متخصص میپذیرند رأی یزد سرویس در این خصوص نهایی بوده و برای طرفین الزامآور است.
۱۳-۴ در صورت بروز اختلاف بین کاربران و یزد سرویس ، طرفین تلاش خواهندکرد اختلاف را بهصورت مسالمتآمیز حلوفصل نمایند. در صورت عدم موفقیت، اختلاف به هیئت داوری مرضیالطرفین ارجاع داده خواهدشد.
۱۳-۵ کلیهی قوانین حاکم در نظام جمهوری اسلامی ایران بر تعبیر، تفسیر، اجرا و تأثیر این توافقنامه حاکم خواهدبود.
۱۳-۶ این مقررات براساس ماده ۱۰ قانون مدنی بهعنوان یک قرارداد الزامآور بر روابط بین کاربر و یزد سرویس حاکم بوده و هرگونه ادعا یا اعتراض آتی کاربر را در این خصوص بلااعتبار میسازد.
۱۳-۷ استفاده از تارنما و اپلیکیشن یزد سرویس و طیکردن مراحل ثبت سفارش، بهمنزلهی مطالعه، آگاهی کامل و قبول تمامی شرایط و مقررات ذیل است. صرف استفادهی کاربر از خدمات یزد سرویس و ثبت سفارش مجدد، در حکم اعلام رضایت نسبت به شرایط جدید و قبول تغییرات تلقی میگردد. لذا ضروری است پیش از استفاده از یزد سرویس ، این موارد را بهدقت مطالعه فرمایید. لازم به ذکر است هرگونه علامت، عدد، کلمه، تصویر یا نشان الکترونیک که مثبِت هویت امضاکننده باشد و به این سند یا سایر اسناد صادره در این زمینه ملحق شود بهمنزلهی امضای الکترونیک بوده و همانند امضای دستنویس واجد اعتبار خواهدبود و امضاکننده را به مفاد سند ملتزم مینماید.
۱۳-۸ درصورتیکه کاربر با مشخصات هویتی معین همزمان بهعنوان «مشتری» برای یک سرویس درخواست ارسال و همان فرد این درخواست را بهعنوان «متخصص» قبول نماید، عمل مزبور تقلب قلمداد شده و شرکت را مجاز میسازد که چهار برابر هزینهی سرویس انجامشده را از اعتبار متقلب وصول نماید. در شرایطی که این مبلغ تکافوی جبران خسارت وارده را نکند، شرکت مجاز خواهدبود خسارت وارده را از متقلب مطالبه نماید. وصول این مبالغ نافی حق شرکت برای انسداد حساب کاربری مذکور و سایر پیگیریهای قانونی نخواهدبود. همچنین است درصورتیکه وابستگان فرد اقدام به اعمال مشابه نمایند و یا کاربران به هر شکل نسبت به شرکت اِعمال حیله و تقلب نمایند و بدینوسیله موجبات ضرر شرکت را فراهم آورند.
متخصصان گرامی توجه داشته باشید که برای ثبت نام حضوری نیاز است که مدارک زیر را به همراه داشته باشید.
- اصل و کپی شناسنامه
- اصل و کپی کارت ملی
- اجاره نامه
- استعلام سوء پیشینه