نصب و تعمیرات ساندبار و اسپیکر در یزد
- دو مشکل رایج در ساندبارها
- مشکلات رایج اسپیکر و ساندبار
- تعمیر اسپیکر میکرولب
- تعمیر اسپیکر میکرولب M560
- تعمیر باند اکتیو
- تعمیر برد اسپیکر بلوتوثی
- خدماتیزد سرویس در سرویس تعمیر اسپیکر و ساندبار
- چگونه نصاب و یا تعمیرکار را انتخاب کنید؟
- متخصصانیزد سرویس چگونه انتخاب می شوند؟
- تمامی خدماتیزد سرویس بیمه شدهاند
- چگونه کار متخصصان را پیگیری کنید؟
- هزینه نصب و تعمیر اسپیکر و ساندبار دریزد سرویس
- روش ثبت سفارش برای نصب و تعمیر اسپیکر و ساندبار دریزد سرویس
همه ما به نقش صدای خوب در حین پخش تصویر ایمان داریم! صدای سینماهای خانگی توسط ساندبارها (sound bar) تقویت میشود و در عین حال، این بلندگوهای مستطیلی، جلوه بهتری به منزل میدهند. ساندبار یک سیستم صوتی مدرن و بسیار قوی است که علیرغم کمحجم و کوچک بودن، صدای بسیار باکیفیتی پخش میکند. این سیستم صوتی به شما این امکان را میدهد که صدای تلویزیون را با کیفیت دالبی بشنوید و همچنین قادر به شنیدن فرکانسهای پایین با وضوح و کیفیت بالا باشید.
و اما اسپیکرها که یکی از اجزاء جداییناپذیر دستگاههای پخش هستند نیز مانند ساندبار یک دستگاه صوتی است که سیگنالهای صوتی ضبط شده به صورت الکترونیکی را به لرزش فیزیکی تبدیل کرده و صوت الکترونیکی را با صدای واقعی پخش میکند. پیشرفتهترین دستگاهها و آمپلی فایرها هم برای پخش صدای باکیفیت نیازمند اسپیکرها هستند. در غیر اینصورت صدای پخش شده از آنها بسیار گوشخراش خواهد بود.
تعمیر اسپیکر و ساندبار، توسط متخصصنیزد سرویس با تضمین خدمات و گارانتی معتبر قطعات تعویضی انجام میشود. اگر نیاز به خدمات فوری تعمیر اسپیکر و ساندبار با شرایط ویژه و فوقالعاده دارید روی عبارت « شروع کنید » در کادر ذیل صفحه کلیک کنید تا سفارش شما در عرض چند ثانیه ثبت شود و متخصصان ما بلافاصله با شما تماس بگیرند. همچنین میتوانید از طریق شماره 09135576056 با واحد پشتیبانی و ثبت سفارش تلفنییزد سرویس تماس بگیرید و ضمن کسب اطلاعات، سفارش خود را به ثبت برسانید. همکاران ما در تمامی روزهای هفته حتی ایام تعطیل از ساعت 8 الی 21 آماده خدمترسانی میباشند.
دو مشکل رایج در ساندبارها
در حال حاضر ساندبار یکی از مدرنترین سیستمهای صوتی است که قابلیتهای فراوانی دارد و به همین دلیل به شدت بر شمار کاربران آن افزوده میشود. اما این دستگاه صوتی فارغ از هر نوع برند و مدلی ممکن است دچار مشکل و خرابی شود. معمولا کاربران در استفاده از این سیستم صوتی به دو دلیل شکایت دارند از جمله:
- زمانی که ساندبارها را جلوی تلویزیون قرار میدهید، ممکن است همانند مانع بزرگی در برابر حسگر مادون قرمز عمل کنند و به این ترتیب، کنترل از راه دور تلویزیون دچار مشکل شود.
- تعداد زیادی از ساندبارها فاقد دستگاه کنترل از راه دور هستند و همین موضوع، کم و زیاد کردن صدای تلویزیون را دچار مشکل میکند.
اما به آسانی با چند راهکار ساده میتوان این مشکلات را مرتفع کرد. مانند قراردادن ساندبار در سطحی که چند سانتیمتر از حسگر مادون قرمز تلویزیون پایینتر باشد و همچنین بهره بردن از نرمافزارهایی که قابلیت تبدیل گوشی تلفن همراه به کنترل تلویزیون و یا ریموت ساندبار را برای شما فراهم میآورد.
مشکلات رایج اسپیکر و ساندبار
در بیشتر مواقع سیستم صوتی به دلیل استفاده از کابلهای نامناسب و معیوب دچار مشکل و خرابی میشود. در بعضی موارد نیز شاهد آن هستیم که شرایط نگهداری و محل نصب و استفاده از انواع سیستمهای صوتی با اشکلاتی همراه است که موجب خرابی زودهنگام این وسایل شده و به این ترتیب کاربران نیاز به خدمات تعمیر اسپیکر و ساندبار خواهند داشت.
از جمله مشکلات رایج اسپیکر و ساندبار میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
1. اسپیکر یا ساندبار صدا ندارد
توجه داشته باشید که سیستمهای صوتی مجهز به پورتهای متعددی هستند. این سیستمها بسته به مدل و قابلیتهایی که دارند ممکن است شامل صدای 3.5 میلی متری، صدای نوری، RCA و حتی بلوتوث باشند. بنابراین باید در وهله اول بررسی شود که آیا اسپیکر یا ساندبار به منبع صوتی مناسب و درستی وصل شده است یا خیر. همچنین باید سالم و مناسب بودن اتصالات و کابلها نیز بررسی شود. زیرا در شرایطی ممکن است به دلیل شل بودن یا معیوب بودن کابلها صدایی از ساندبار یا اسپیکر شنیده نشود.در نظر داشته باشید که بهترین و باکیفیتترین کابلها نیز به مرور زمان فرسوده میشوند و آسیب میبینند. بنابراین تعویض کابل در بعضی مواقع میتواند راهحل مشکل باشد.
اگر کابلهای ورودی صدا و اتصالات مشکلی نداشته باشد، به این ترتیب باید با یک تکنسین مجرب تماس بگیرید تا به طور کامل و تخصصی دستگاه را عیبیابی نماید. زیرا ممکن است خرابی برد پری آمپ و یا برد آمپلی فایر یا اشکال در مدارهای داخلیDAC (مبدل دیجیتال به آنالوگ) از علل بروز این مشکل باشد که در صورت عدم تعمیر موجب بروز ایرادات اساسی در دستگاه شود.
2. صدای اسپیکر و ساندبار نویز دارد | صدای اسپیکر و ساندبار قطع و وصل میشود و با صدای تق تق همراه است
در بعضی موارد ممکن است اسپیکر نویز داشته باشد و یا مکررا صدا قطع و وصل شده و صدای آزاردهنده تق تق از ساندبار یا اسپیکر پخش شود. در این مواقع نیز ابتدا کابلهای ورودی و اتصالات را چک کنید. در صورتی که اشکالی در آن قسمت وجود نداشته باشد، امکان وجود ایراداتی در بلندگوها و یا برد پری آمپ و آمیلی فایر و یا برد پاور وجود دارد.
3. جلوههای صوتی و سیستم صوتی فراگیر به درستی تنظیم نمیشود
یکی از دلایل علاقمندی کاربران به استفاده از اسپیکر یا ساندبارهای مجهز و پیشرفته، لذت بردن از جلوههای صوتی و سیستم فراگیر آن است. اما ممکن است صدای تولید شده از این سیستمهای صوتی بسیار ضعیف بوده و فاقد جلوههای فراگیر باشد. در اینصورت تکنسین، اتصالات و سیمها را بررسی میکند. زیرا ممکن است سیم اشتباهی به کانال اشتباه در پورتهای خروجی ( اعم از تقویت کننده یا بلندگو ) وصل شده باشد.
این احتمال نیز وجود دارد که اجزا و تجهیزات صوتی شما از جمله کابلها، صدای منبع و سیستم صوتی از فرمت صدای فراگیر مناسب (Dolby Audio، DTS، DTS HD یا Dolby Atmos) پشتیبانی نمیکند. برای اطمینان از این موارد به دفترچه راهنمای دستگاه خود مراجعه کنید و موارد فوق را در قسمت قابلیتهای دستگاه جستجو نمایید. البته در بعضی موارد امکان ارتقاء سیستم به قابلیت فراگیر وجود دارد. در این مورد میتوانید با تکنسینهای مجربیزد سرویس تماس گرفته و مشاوره نمایید.
4. کم بودن تریبل و بیس در صدای اسپیکر و ساندبار
قابلیت تریبل برای ایجاد تغییر در صداهای فرکانس بالا است که در واقع موجب وضوح صدایهای ریز میشود. بیس نیز قابلیتی است برای حجیم شدن صداهای فرکانس پایین و بم. بیس و تریبل هر دو از آپشنهای بسیار مهم سیستمهای صوتی مجهز هستند. چنانچه اسپیکر و ساندبار این قابلیت را از دست بدهند، دیگر چندان تفاوتی با بلندگوهای ساده تعبیه شده در تلویزیونها نخواهند داشت.
دلیل کم بودن تریبل و بیس در صدای اسپیکر و ساندبار و تریبل کم یا خش دار و بیس خفه شده ممکن است به یکی از چندین مشکل زیر مرتبط باشد:
- به احتمال قوی تنظیمات اکولایزر شما درست نیست. در این صورت تکنسین کنترل های اکولایزر را هم در سیستم صوتی و هم در منبع پخش بررسی خواهد کرد.
- همچنین ممکن است لازم باشد محل قرارگیری سیستم های صوتی خود را بررسی کنید. اگر از ساب ووفراستفاده میکنید بنابراین برای جابجایی آن مشکل خاصی وجود ندارد. اما در مورد محل قرارگیری اسپیکر و ساندبار باید استانداردها و نکات فنی را در نظر داشت. زیرا در جابجایی آنها محدودیتهایی وجود دارد.
- البته قابل ذکر است که تمامی این موارد مستلزم این خواهد بود که کابلها و اتصالات و سیمهای ارتباطی به درستی وصل شده باشند و اشتباهی در این موارد رخ نداده باشد. همچنین سالم بودن و عدم فرسودگی و قطعی اتصالات نیز باید بررسی شود.
5. بلند شدن ناگهانی صدای اسپیکر و ساندبار
اگر در هنگام تماشای فیلم به یکباره صدای اسپیکر یا ساندبار به طور ناگهانی زیاد میشود احتمال این وجود دارد که تنظیمات سیستم دچار اشکال شده باشد. بسیاری از سیستمهای صوتی خانگی مجهز به کنترل دامنه پویا (کنترل بلندی صدا) هستند. به قسمت تنظیمات دستگاه رفته و در بخش کنترل بلندی صدا تنظیمات مورد نظر خود را اعمال نمایید. چنانچه مشکل برطرف نشد با تکنسین تماس بگیرید. زیرا احتمال وجود مشکل در بردهای دستگاه وجود دارد.
6. پورت USB اسپیکر و ساندبار کار نمیکند
در این موارد باید اتصال USB و همچنین بخش تامین ولتاژ USB چک شود. اگر این اتصالات ایرادی نداشته باشد، تکنسین برد میکرو را در دستگاه بررسی خواهد کرد. زیرا ممکن است اشکالات این برد مانع از اتصال USB شده باشد.
تعمیر اسپیکر میکرولب در یزد
اسپیکرهای میکرولب دارای انواع مختلفی هستند که قابلیت اتصال به کامپیوتر و لپتاپ و همچنین پخشکنندههای خانگی دارند. ما در سرویس تعمیر اسپیکر و ساندباریزد سرویس انواع سیستمهای صوتی قدیمی و جدید میکرولب اعم از اسپیکرهای دسکتاپ یا رومیزی و ایستاده میکرولب را تعمیر میکنیم.
متخصصانیزد سرویس با ارائه خدمات تضمینی در زمینه تعمیر اسپیکر میکرولب، تمامی مشکلات اعم از قطع شدن صدا یا خاموش شدن و همچنین خرابی پورتها و وصل نشدن به بلوتوث، پارگی باند و سایر مشکلات اسپیکر میکرولب را در اسرع وقت برطرف مینمایند.
تعمیر اسپیکر میکرولب M560 در یزد
تعمیر اسپیکر میکرولب M560 یکی از سرویسهایی است که در لیست خدمات تعمیر اسپیکر و ساندباریزد سرویس قرار دارد. متخصصان ما با تامین قطعات اورجینال انواع اسپیکر برند میکرولب از جمله اسپیکر سه تکه میکرولب m560 تمامی خدمات تعمیراتی را با ضمانت انجام میدهند.
تعمیر باند اکتیو در یزد
به دلیل کارایی بالای باند اکتیو و کاربرد آن در سالنها و همایشها و حتی در سیستم صوتی خانگی تیم تخصصییزد سرویس سرویس تعمیر باند اکتیو را به صورت ویژه ارائه مینماید. برندهای مختلف باند اکتیو از جمله برندهای کی اس ای، هایمر، بهرینگر هات ساند، تیتانیوم، داینا پرو، الکترو ویس، جی تی آر، بتا تری، مونتاربو و سایر برندهای معتبر و حتی متفرقه توسط متخصصان مجربیزد سرویس تعمیر میشوند. سرویس تعمیر باند اکتیویزد سرویس شامل خدمات تخصصی تعویض ورودی لاین باند اکتیو، تعمیر برد و قطعات روی برد ریموت کنترل، فع مشکل کار نکردن افکت های صوتی روی باند، عیب یابی و رفع عیب و تعمیر درایو ال اف/ام اف LF/MF باند اکتیو و … است که در اسرع وقت انجام میشود.
تعمیر برد اسپیکر بلوتوثی در یزد
اسپیکرهای بلوتوثی یکی از فناوریهای است که به دلیل اتصال بدون سیم، بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. اما بنا به دلایلی ممکن است اسپیکر بلوتوثی و برد آن دچار مشکل و خرابی شوند. از جمله عوامل آسیبزایی که میتوانند عملکرد اسپیکر بلوتوثی را مختل نمایند عبارتند از:
آسیب رطوبت و آبخوردگی اسپیکر بلوتوثی
به طور کلی رطوبت و آب موجب از کار افتادن قطعات حساس الکترونیکی میشود. در اسپیکر بلوتوثی نیز قطعات حساسی از جمله برد اصلی دستگاه در برابر رطوبت و آب بسیار آسیبپذیر هستند و در بعضی مواقع دچار سوختگی میشوند. اما این مسئله به معنای نابودی کامل اسپیکر نیست و در اغلب موارد این مشکل قابل تعمیر است. اما در این خصوص لازم است که تعمیر برد اسپیکر بلوتوثی را به تعمیرکارانی بسپارید که تخصص و تجربه لازم را داشته باشند. زیرا برد و مدار الکتریکی اسپیکر شارژی بلوتوثی قطعات حساسی هستند که بروز هر گونه ایراد در این بخشها عملکرد سیستم صوتی را به طور کلی دچار اختلال خواهد کرد.
ضربه خوردن اسپیکر بلوتوثی
درگاه شارژ اسپیکر بلوتوثی یکی از اولین قطعاتی است که بر اثر ضربه و یا کشیده شدن کابل، آسیب میبیند. با توجه به اینکه اسپیکر بلوتوثی بدون سیم بوده و قابلیت حمل و نقل را دارد، در بیشتر مواقع قرار دادن آن در مکانهای نامناسب موجب افتادن و ضربه دیدن آن میشود. شکستگی قاب، آسیب دیدن درگاه شارژ و اختلال در برد اسپیکر از جمله مواردی است که بر اثر ضربه خوردن ایجاد میشود. تعمیر برد اسپیکر بلوتوثی و تعویض قطعات داخلی از جمله درگاه شارژ بلندگو از جمله مواردی است که در سرویس تعمیر سیستم صوتییزد سرویس مکررا انجام میشود.
خدمات متخصصانیزد سرویس در خصوص تعمیر اسپیکر و ساندبار بلوتوثی شامل انواع برندهای معتبر و متفرقه به شرح زیر میباشد؛
- تعمیر اسپیکر بلوتوثی پی اف دی ام PFDM
- تعمیر اسپیکر سوزوکی Suzuki
- تعمیر اسپیکر بلوتوثی میفا Mifa
- تعمیر اسپیکر ام ال ML
- تعمیر اسپیکر جی بی ال JBL
- تعمیر اسپیکر سونی Sony
- تعمیر اسپیکر بلوتوثی شیائومی Xiaomi
- تعمیر اسپیکر بلوتوثی ساندکست Soundcast
- تعمیر اسپیکر جنیوس Genius
- تعمیر اسپیکر سونی اریکسون Sony Ericsson
- تعمیر اسپیکر بلوتوثی مارشال Marshal
- تعمیر اسپیکر هارمن کاردن Harman kardon
- تعمیر اسپیکر دریم ویو Dreamwave
- تعمیر اسپیکر بلوتوثی دبلیو کینگ Wking
- تعمیر اسپیکر بلوتوثی تسکو TSCO
- تعمیر اسپیکر انکر Anker
- تعمیر اسپیکر بلوتوثی استون Stone
- تعمیر اسپیکر بلوتوثی کریتیو Creative
- تعمیر اسپیکر زیما Zima
- تعمیر اسپیکر بلوتوثی اکتیوکس Activex
- تعمیر اسپیکر بلوتوثی گولون Golon
- تعمیر اسپیکر ال جی LG
- تعمیر اسپیکر سوم هو Somho
- تعمیر اسپیکر بلوتوثی مانستر Monster
- تعمیر اسپیکر کنکورد Concord
- تعمیر اسپیکر بلوتوثی بوز Bose
- و …
تعمیر بلوتوث اسپیکر در یزد
برای کاربران اسپیکرهای بلوتوثی همیشه این سوال وجود دارد که علت از کار افتادن اسپیکر بلوتوث چیست و آیا تعمیر بلوتوث اسپیکر امکانپذیر است؟
در پاسخ به این سوالات باید گفت که در بیشتر مواقع از کار افتادن بلوتوث به دلیل ناقص بودن جفتسازی دستگاههای خارج از محدوده است. بنابراین میتوان با ریست کردن دستگاه مشکل را برطرف نمود. اما در صورتی که اسپیکر بلوتوثی مشکل شارژ شدن هم داشته باشد و به طور کلی روشن نشود، باید موارد زیر انجام شود؛
- به روزرسانی نرمافزارها
- تعویض باتری و کابل
- ترمیم اتصالات و لحیمکاری
- تعویض پورت شارژ
- تعویض مدار شارژ
خدمات تعمیر اسپیکر و ساندبار در یزد
متخصصینیزد سرویس با تسلط کامل بر مکانیزم و سیستم انواع سیستمهای صوتی با هر مدل و برندی محدودیتی در تعمیر اسپیکر و ساندبار ندارند. تیم متخصص ما با تامین قطعات فابریک و اورجینال برندهای مختلف سیستمهای صوتی جهت تعویض قطعات نیز خدمات باکیفیتی ارائه مینمایند. خدماتیزد سرویس در سرویس تعمیراسپیکر و ساندبار شامل تعمیرات اسپیکرهای قابل حمل، بلوتوثی، ساب ووفر، بلندگو و باندهای اکتیو و پسیو، آمپلی فایر میباشد و این خدمات عبارتند از؛
- عیب یابی و تعمیر برد اصلی ساندبار و اسپیکر
- رفع اختلال و تعمیرات ساب ووفر و Base سیستم
- رفع معایب پروتکت و قرمز شدن چراغ آمپلی فایر
- تعمیرات و رفع اشکالات مدار کراس اور داخل سیستم اسپیکر
- تعمیر و تعویض پورت های ورودی و خروجی
- تعمیرات ترانس تغذیه
- برطرف کردن مشکل کاهش صدا و کاهش بیس باندها
- رفع صدای تق تق وسوت کشیدن اسپیکر
- تعویض ولومهای شکسته و فرسوده
- تست کردن کامل قطعات ساندبار و اسپیکر
- تعویض قطعه آی سی آمپلی فایر
- برطرف کردن مشکلات قطع و وصل صدا
- حل مشکل بلند شدن ناگهانی صدا
- حل اشکالات نویز در صدا و افزایش کیفیت صدای اسپیکر و ساندبار
- برطرف کردن ایراد خش خش کردن باندها
چگونه نصاب و یا تعمیرکار را انتخاب کنید؟
- میتوانید اینکار را به عهده گروه پشتیبانییزد سرویس بگذارید تا متناسب با نیاز شما، نیروی متخصص را انتخاب کنند.
- همچنین این امکان را دارید که خودتان بر اساس نیروهایی که برای کار شما و بعد از ثبت سفارش قابل رویت میباشند، انتخاب را انجام بدهید. این انتخاب بر اساس امتیازهایی است که کاربران به نیروها میدهند.
متخصصان یزد سرویس چگونه انتخاب می شوند؟
یزد سرویس برای ارائه خدمات ارزنده به تمامی کاربران، همواره تلاش میکند از وجود نیروهای متعهد و ماهر بهره ببرد و برای رسیدن به این هدف، تمامی متخصصین دریزد سرویس، از فیلترهای مختلف عمومی و تخصصی عبور میکنند. بعضی از این فیلترهای عمومی و تخصصی به قرار زیرمی باشند:
- دریافت برگه احراز هویت
- دریافت برگه سوء پیشینه
- دریافت برگههای مدارک تخصصی
- شرکت در آزمونهای عملی و کتبی
تمامی خدماتیزد سرویس بیمه شدهاند
یکی از نگرانیهای کاربران، احتمال وقوع حوادث ناگهانی در حین تعمیرات است. همچنین بخشی از حوادث، به صورت ناگهانی رخ میدهند و متاسفانه، خسارات جبرانناپذیری به نیروهای متخصص وارد میکنند. به همین دلیلیزد سرویس از سال 98، تمامی خدمات خود را تحت پوشش بیمه قرار داد. این خدمات خسارات مالی و جانی حین کار را دربرمیگیرد.
چگونه کار متخصصان را پیگیری کنید؟
دو راه اصلی برای اینکار وجود دارد:
- بعد از اتمام کار، به ویژگیهای رفتاری، مهارتی و نظم و احترام متخصص امتیاز دهید و در بخش توضیحات مربوطه، اطلاعات بیشتر میتواند ذکر شود.
- در روش دوم، میتوانید با پشتیبانی تماس بگیرید و نظرات خود را با نیروهای پشتیبانی در میان بگذارید.
* نیروهای پشتیبانی، چه از طریق تماس تلفنی، چه از طریق ارائه نظر در وبسایت و یا اپلیکیشن، نظرات و شکایات شما را پیگیری خواهند کرد.
هزینه نصب و تعمیر اسپیکر و ساندبار دریزد سرویس
تمامی هزینههای نصب و تعمیر اسپیکر و ساندبار مطابق قیمتگذاری مصوب در نظر گرفته شده است. اما باید توجه داشت که بسته به نوع قطعاتی که به تعمیر نیاز داشته باشند، نوع برند اسپیکر و ساندبار، هزینهها تفاوت میکند و قیمت دقیقی برای نصب و یا تعمیر ساندبار نمیتوان ارائه داد. اما دریزد سرویس برای آسودگی خیال کاربران، روشی وجود دارد که میتواند کمککننده باشد:
ثبت درخواست شما دریزد سرویس رایگان است و بعد از تماس تلفنی با نیروی متخصص، اگر برای قیمت حدودی اعلام شده به توافق نرسیدید، میتوانید سفارش را لغو کنید!
روش ثبت سفارش برای نصب و تعمیر اسپیکر و ساندبار دریزد سرویس
ثبت سفارش دریزد سرویس کاملا رایگان است و از طریق سه روش زیر میتوانید سفارشات خود را ظرف چند دقیقه ثبت نمایید.
ثبت سفارش از طریق سایت یزد سرویس
شما میتوانید بهراحتی با کلیک بر روی گزینه «شروع کنید» در کادر ذیل صفحه مراحل ثبتنام را عملیاتی کرده و امکان مشاوره رایگان با تکنسینهای تعمیر اسپیکر و ساندبار را داشته باشید.
- ابتدا از بخش «لوازم خانگی برقی» ساندبار و اسپیکر را انتخاب کنید.
- نوع دستگاه را مشخص کنید: ساندبار و یا اسپیکر
- برند دستگاه را مشخص کنید. بسیاری از برندهایی که در یزد سرویس و توسط متخصصان، قابل تعمیر هستند، به قرار زیر است:
- ساندبار پاناسونیک
- ساندبار سونی
- ساندبار سامسونگ
- ساندبار ال جی
- ساندبار دوو
- ساندبار کنوود
- ساندبار صنام
- سایر موارد
- مشکلات مختلف ساندبار و اسپیکر شامل موارد زیر است:
- دستگاه روشن نمیشود.
- صدا پارازیت و نویز دارد.
- ورودی و خروجی صدا خراب شده است.
- بیس خراب شده
- ریموت خراب شده
- سایر موارد
- آدرس و زمان درخواست را مشخص کنید.
- در صورت داشتن کد تخفیف، آن را اعلام کنید.
- در نهایت ثبت نهایی را بزنید.
ثبت سفارش تعمیر اسپیکر و ساندبار از طریق شماره 09135576056
در صورت عدم دسترسی به اینترنت یزد سرویس راه دیگری برای ثبت سفارش همراهان خود در نظر گرفته است. فقط کافی است شماره 09135576056 را شمارهگیری کنید تا ارتباط شما با همکاران ما در واحد ثبت سفارشات برقرار شود. همچنین میتوانید از این طریق در خصوص خدمات مورد نظرتان اطلاعات کافی کسب نمایید.