شبکه و امنیت

خدمات شبکه کامپیوتری یزد

خدمات شبکه و امنیت یزد

تلفن تماس واحد : 09133582312

خدمات قابل ارائه در سرویس شبکه کامپیوتری:
راه اندازی و نگهداری شبکه های کامپیوتری
نصب شبکه کامپیوتری خانگی، شرکت و اداره
راه اندازی شبکه محلی
راه اندازی شبکه کافی نت و گیم نت
شبکه کردن کامپیوتر و لپتاپ
تعمیرات سرور، هارد، پاور و تجهیزات سرور
کابل کشی و داکت کشی و ترانکینگ شبکه
نصب کارت، روتر، هاب و سیستم عامل شبکه

نصب، راه‌اندازی و نگهداری از شبکه‌های کامپیوتری محلی و شهری
هرکسی که با کامپیوتر سروکار داشته باشد، به‌نوعی از شبکه‌های کامپیوتری هم استفاده می‌کند. درواقع یکی از اصلی‌ترین دلایل به وجود آمدن شبکه‌های کامپیوتری، تبادل اطلاعات و استفاده از امکانات یکدیگر بود. امروزه در خیلی از اداره‌ها، شرکت‌ها، موسسه‌ها و حتی فروشگاه‌ها از شبکه کامپیوتری استفاده می‌شود. همچنین کافی‌نت‌ها و گیم‌نت‌ها نیز برای ارتباط برقرار کردن بین سیستم‌های خود از شبکه استفاده می‌کنند. شبکه‌های کامپیوتری امروزه در همه‌جا کاربرد دارند و نصب و راه‌اندازی آن‌ها نیز به تخصص و آشنایی با تکنولوژی روز دنیا نیاز دارد.

اما وقتی به یک شبکه کامپیوتری نیاز داریم چه باید بکنیم؟ راه‌اندازی شبکه کامپیوتری شرکت و اداره را از چه کسی بخواهیم؟ اگر نیاز به راه‌اندازی شبکه کافی‌نت داشتیم چه کنیم؟ راه‌اندازی شبکه کامپیوتری خانگی را خودمان می‌توانیم انجام دهیم یا بهتر است از متخصص کمک بگیریم؟ هزینه راه‌اندازی شبکه کامپیوتری محلی چقدر است؟ آیا می‌توانم از عیب‌یابی و تعمیرات سرور شبکه استفاده کنم؟ اگر شما نیز در فکر راه‌اندازی شبکه کامپیوتری هستید و یا شبکه شما قطع شده و با مشکل مواجه است، ما به شما کمک می‌کنیم به بهترین متخصص شبکه کامپیوتری دسترسی داشته باشید تا نیاز شما را برآورده کند.

چه مواقعی به متخصص طراحی و پشتیبانی شبکه کامپیوتری نیاز داریم؟
امروزه در همه‌جا برای انتقال اطلاعات و به اشتراک گذاشتن داده‌ها، به یک سیستم شبکه نیازمندیم. راه‌اندازی شبکه کامپیوتری شرکت و اداره، خانگی و یا هر جای دیگر، ازجمله ضرورت‌های اولیه‌ی شروع کار است. برای راه‌اندازی و نگهداری از شبکه نیز به متخصصان مربوط به آن نیازمندیم. به‌طورکلی موقعیت‌هایی که در زیر بیان می‌شوند، به خدمات راه‌اندازی شبکه کامپیوتری و یا نگهداری از آن نیازمند هستند:

زمانی که برای سازمان‌ها، ادارات، مدارس، مؤسسات و دانشگاه‌ها نیاز به راه‌اندازی شبکه LAN محلی داشته باشیم.
هنگامی‌که برای به اشتراک گذاشتن اطلاعات و تجهیزات در اداره و شرکت نیازمند شبکه کردن کامپیوترها باشیم.
هنگامی‌که در یک محیط بازی مثل گیم‌نت یا محیطی مثل کافی‌نت، برای اتصال دستگاه‌ها به یک دستگاه مرکزی، به شبکه کردن کامپیوترها نیازمند باشیم.
هنگامی‌که در خانه، اداره یا هر مکان دیگر، برای به اشتراک گذاشتن اینترنت، به فضای شبکه نیاز داشته باشیم.
وقتی به تعمیر سرور و تجهیزات شبکه احتیاج داشته باشیم، باید از خدمات تعمیر و نگهداری شبکه استفاده کنیم.
البته موقعیت‌های بسیاری وجود دارند که در آن‌ها به خدمات نصب و راه‌اندازی شبکه احتیاج پیدا خواهیم کرد. مواردی که به دلیل گستردگی خدمات در این زمینه، در بالا به‌طورکلی بیان شده‌اند.

یزد سرویس چه خدماتی درزمینه نصب و راه‌اندازی شبکه‌های کامپیوتری ارائه می‌کند؟
هر تکنولوژی جدیدی نیازمند متخصصان آموزش‌دیده در آن زمینه است. شبکه نیز از این قاعده مستثنا نیست و باید برای راه‌اندازی، نگهداری و تعمیر آن، از متخصصان درجه‌یک کمک بخواهیم. یزد سرویس این متخصصان را در اختیار شما خواهد گذاشت؛ اما به‌طورکلی خدماتی که در این زمینه به شما ارائه می‌شوند عبارت‌اند از:

طراحی و اجرای انواع شبکه کامپیوتری
راه‌اندازی و نگهداری شبکه‌های کامپیوتری
نصب شبکه کامپیوتری خانگی، شرکت و اداره
راه‌اندازی شبکه محلی
راه‌اندازی شبکه کافی‌نت و گیم‌نت
شبکه کردن کامپیوتر و لپتاپ
تعمیرات سرور، هارد، پاور و تجهیزات سرور
کابل‌کشی و داکت‌کشی و ترانکینگ شبکه
نصب کارت، روتر، هاب و سیستم عامل شبکه
البته خدمات یزد سرویس به موارد فوق ختم نمی‌شود و هرگاه برای راه‌اندازی و بهینه‌سازی شبکه‌های کامپیوتری نیاز به متخصص داشتید، یزد سرویس به شما کمک می‌کند تا زودتر به خواسته خود برسید.

سفارش آنلاین خدمات راه‌اندازی و پشتیبانی شبکه از یزد سرویس چه مزیتی برای من دارد؟
امکان سفارش آنلاین و تعیین روز و ساعت: برای اینکه یک سیستم شبکه داشته باشید، نیازی نیست به تعمیرگاه‌ها و یا مراکز کامپیوتری مراجعه کنید و وقت خود را تلف کنید، بلکه به‌راحتی می‌توانید به‌صورت آنلاین سفارش خود را ثبت کنید و به بهترین طراح و اجرا کننده شبکه کامپیوتری در یزد دسترسی داشته باشید. زمان و ساعت مراجعه متخصص را نیز شما تعیین می‌کنید تا به‌این‌ترتیب برنامه‌ریزی بهتری برای انجام کارهای خود داشته باشید.

دسترسی به متخصصان مورداطمینان در کمترین زمان: شبکه و اینترنت جزو مهم‌ترین بخش‌های کاری هر اداره و شرکت به‌شمار می‌روند که امنیت آن از اهمیت بالایی برخوردار است. چراکه درصورت عدم تعهد و عدم اطمینان به متخصص، اطلاعات و داده‌های شخصی شما می‌توانند در معرض خطر قرار گیرند. یزد سرویس با در نظرگیری تعهد و اطمینان به متخصصان خود، آن‌ها را جمع‌آوری کرده تا در کمترین زمان ممکن و با اطمینان خاطر کامل، خدمات خود را به شما ارائه کنند.

طراحی و پشتیبانی انواع شبکه: برای راه‌اندازی هر نوع شبکه کامپیوتری از شبکه محلی و LAN گرفته تا شبکه شهری و MAN می‌توانید از متخصصان یزد سرویس کمک بگیرید؛ زیرا متخصصان یزد سرویس با توانایی کامل در اجرای انواع شبکه داخلی، محلی و شهری به شما کمک می‌کنند تا زودتر به خواسته خود برسید.

بازدید و کارشناسی رایگان: یزد سرویس این امکان را فراهم کرده تا با بازدید و کارشناسی رایگان برای اجرای شبکه‌های کامپیوتری، دید بهتری نسبت به خدماتی که قرار است دریافت کنید، داشته باشید تا تصمیم بهتری برای انجام آن بگیرید.

پشتیبانی یزد سرویس : از زمانی که سفارش خود در زمینه خدمات شبکه کامپیوتری را در یزد سرویس ثبت می‌کنید تا پایان کار و زمانی که از شبکه‌ی کامپیوتری خود استفاده می‌کنید، پشتیبانی یزد سرویس در خدمت شما خواهد بود و در صورت بروز هرگونه مشکل به شما کمک خواهد کرد.

روند ثبت سفارش خدمات پشتیبانی و اجرای شبکه در یزد سرویس چگونه است؟
ثبت سفارش نصب شبکه کامپیوتری و یا نگهداری شبکه کامپیوتری در یزد سرویس رایگان است. شما می‌توانید با انجام مراحل ساده، سفارش خود را به‌صورت رایگان در یزد سرویس ثبت کنید. بعد از زدن دکمه ثبت سفارش، مشخص می‌کنید که آیا شبکه در حال حاضر در مکان موردنظر شما موجود است یا خیر. سپس نوع شبکه درخواستی خود را از بین گزینه‌ها انتخاب می‌کنید. راه‌اندازی شبکه باسیم، بی‌سیم، ون یا سایر شبکه‌ها. در مرحله بعدی خدمت درخواستی خود را انتخاب خواهید کرد. ارتقا و اصلاح شبکه، طراحی و اجرای شبکه، نصب سیستم عامل شبکه، نصب انواع سرویس‌های سرور و یا سایر خدمات موردنیاز. سپس در کادر مشخص شده، جزئیاتی که لازم است تا متخصص در جریان آن‌ها قرار بگیرد را یادداشت می‌کنید. در آخر نیز پس از ثبت روز، ساعت و مکان مراجعه متخصص، کار ثبت سفارش شما به پایان می‌رسد و می‌توانید منتظر پیشنهاد متخصص‌ها باقی بمانید.

هزینه خدمات طراحی، اجرا و پشتیبانی شبکه کامپیوتری چقدراست؟
هزینه طراحی و اجرای شبکه به نوع شبکه بستگی دارد. به‌عنوان‌مثال هزینه طراحی شبکه شهری و WAN با هزینه طراحی و اجرای شبکه داخلی و LAN متفاوت خواهد بود. هزینه پشتیبانی از شبکه‌های شهری و داخلی نیز با هم فرق دارند. هزینه تعمیر هاب شبکه، هزینه نصب کارت شبکه، هزینه نصب روتر شبکه نیز جز خدماتی هستند که با هم متفاوت خواهند بود. از سوی دیگر هزینه نصب سیستم عامل شبکه با مثلاً هزینه تعمیر پاور سرور یا تعمیر هارد سرور جز هزینه‌هایی هستند که نیاز به بازدید و کارشناسی دارند.اما ویژگی یزد سرویس این است که قیمت‌ها در آن کاملاً روشن و شفاف است و قبل از اینکه کارتان انجام شود، می‌توانید از متخصص‌ها قیمت نهایی خدمات را بخواهید و در صورت رضایت از مبلغ، کار را به یزد سرویس بسپارید.

چطور می‌توانم از کیفیت خدمات پشتیبانی، اجرا و نصب شبکه کامپیوتری اطمینان داشته باشم؟
اگر به دنبال یک شرکت نصب و راه‌اندازی شبکه‌های کامپیوتری می‌گردید، اگر قصد طراحی و اجرای شبکه داخلی شرکت و اداره خود را دارید، اگر تصمیم به راه‌اندازی کافی نت و گیم نت دارید، یزد سرویس بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. درواقع متخصصان ماهری که شما به دنبال آن‌ها می‌گردید، همگی در یزد سرویس حاضر به ارائه خدمات هستند. از راه‌اندازی و نصب کارت شبکه گرفته تا نصب و راه‌اندازی شبکه کامپیوتری پیچیده در توان این متخصصان است. حتی کارهای جزئی همانند کابل‌کشی و داکت‌کشی شبکه نیز توسط متخصصان یزد سرویس انجام می‌شود تا شما از خدمات ارائه شده، اطمینان خاطر کامل داشته باشید.

پس اگر قصد استفاده از خدمات طراحی، اجرا و پشتیبانی از شبکه کامپیوتری در یزد را دارید، همین حالا سفارش خود را به‌صورت رایگان در یزد سرویس ثبت کنید و از خدمات با کیفیت، شفاف و روشن توسط بهترین متخصصان شبکه کامپیوتری استفاده کنید.