مودم و فعالسازی اینترنت یزد

مودم و فعالسازی اینترنت یزد

تلفن واحد : 09133582312

خدمات قابل ارائه در سرویس مودم و فعالسازی اینترنت:

نصب و تنظیم انواع مودم و فعال سازی اینترنت خانگی و اداری

نصب مودم وایرلس، وایمکس و ADSL

رفع ایراد اتصال به اینترنت و نصب مرورگر

تنظیم و تعمیر مودم وایرلس، وایمکس و ADSL

نصب مودم دی لینک، تی پی لینک، زایکسل و انواع مودم مخابرات

 

خدمات نصب مودم و راه‌اندازی اینترنت در محل

دسترسی به اینترنت پرسرعت، تبدیل به یکی از ضرورت‌های هر خانه‌ای تبدیل شده است. به‌طوری‌که از محل کار تا محل زندگی، به اینترنت نیاز داریم. گاهی نیاز به اینترنت به‌قدری ضروری است که حتی لحظه‌ای نمی‌توان قطع شدن آن را تحمل کرد. تنظیم مودم، راه‌اندازی مودم و اتصال به اینترنت جز کارهایی است که اگر شناخت لازم در مورد آن را نداشته باشیم، باید کار را به متخصص آن بسپاریم. کار این متخصص آن است که تنظیمات مودم را بر روی خط تلفن انجام دهد.

 

هرزمانی تنظیمات مودم به هم ریخت و یا ایرادهایی بر روی مودم و اینترنت به وجود آمد، نیاز به یک متخصص باری تنظیم مجدد مودم ضروری است. این کار با توجه به نوع مودم و همچنین نوع اینترنت موجود بر روی خط متفاوت است؛ اما در مواقع لزوم چنین متخصصی را از کجا پیدا کنیم؟ برای راه‌اندازی اینترنت باید به کجا مراجعه کنیم؟ آیا نصب مودم وای‌فای را خودمان هم می‌توانیم انجام دهیم یا از کسی کمک بگیریم؟ تنظیم مودم در محل را چه کسی انجام می‌دهد؟ عیب‌یابی مودم اینترنت را از چه کسی بخواهیم؟

 

با توجه به مدل‌های متنوع مودم‌ها و همچنین انواع مختلف مراکز اینترنتی، مشکلاتی که در این زمینه به وجود می‌آیند بسیار است؛ اما اگر شما نیز برای رفع این مشکلات به یک متخصص در محل نیاز دارید، ما به شما کمک می‌کنیم تا زودتر به خواسته خود برسید و در کمترین زمان ممکن، بستر اینترنت خود را بدون هیچ مشکلی در اختیار داشته باشید.

 

 

چه مواقعی به نصاب مودم و متخصص راه‌اندازی اینترنت نیاز داریم؟

تنظیمات مودم و رمزگذاری آن کاری است که باید با دقت و تخصص انجام شود تا از به سرقت رفتن حجم اینترنت جلوگیری شود. درنتیجه نیاز به یک نصاب و متخصص مودم در این مواقع بسیار ضروری است؛ اما به‌طورکلی در موقعیت‌های زیر به یک متخصص مودم نیاز داریم:

 

برای نصب مودم بر روی خط تلفن

برای راه‌اندازی اینترنت و تنظیمات مودم

برای رمزگذاری و اتصال وای‌فای

برای رفع ایرادهای اینترنت ازجمله قطع و وصل شدن و…

برای رفع نویز اینترنت بر روی خط تلفن

 

یزد سرویس چه خدماتی در زمینه خدمات نصب مودم و فعال‌سازی اینترنت ارائه می‌کند؟

اگر دانش کافی برای تنظیم مودم ندارید و یا نگران به سرقت رفتن حجم اینترنت هستید، نگران نباشید زیرا یزد سرویس در کنار شماست. تنظیمات مودم‌ها به‌صورت دستی قابل انجام است و یک متخصص باید به تمامی قسمت‌های آن مسلط باشد. قسمت‌هایی همچون انتخاب نام مودم، رمز ورود مودم، تعداد اتصالات به آن، محدوده آنتن‌دهی، میزان مصرف قابل تنظیم است؛ اما جدا از تنظیمات اولیه مودم در بسیاری از موقعیت‌های دیگر همچون وقتی خط تلفن دچار نویز می‌شود، وقتی مودم خراب شده و نیازمند تعمیر است و در موارد دیگر، به متخصص نیاز داریم. یزد سرویس این امکان را فراهم کرده تا بهترین‌ها در کمترین زمان مشکل شما را حل کنند؛ اما خدماتی که یزد سرویس در این زمینه ارائه می‌کند عبارتنداز:

 

نصب و تنظیم انواع مودم و فعال‌سازی اینترنت خانگی و اداری

نصب مودم وایرلس، وایمکس و ADSL

رفع ایراد اتصال به اینترنت و نصب مرورگر

تنظیم و تعمیر مودم اینترنت

نصب مودم دی‌لینک، تی‌پی‌لینک، زایکسل و انواع مودم مخابرات موجود در بازار

البته با توجه به تنوع خطوط اینترنت و همچنین مودم‌ها، خدمات مربوط به هرکدام از این دسته‌ها تخصصی بوده و نیازمند متخصص مربوط به خود است. یزد سرویس با جمع کردن متخصصان مربوط به تمامی این خطوط و مودم‌ها، می‌تواند هر نوع خدمتی را در این زمینه در اختیارتان قرار دهد.

 

 

سفارش آنلاین راه‌اندازی اینترنت از یزد سرویس چه مزیتی برای من دارد؟

امکان سفارش آنلاین و تعیین روز و ساعت: برای اینکه مودم را تنظیم کنید و یا مشکلات اینترنت را از بین ببرید نیازی نیست ساعت‌ها در مورد آن سرچ کنید و یا تمامی مراکز ارائه اینترنت را زیرپا بگذارید. فقط کافی‌ست با تعیین روز و ساعت از متخصص این‌کار بخواهید تا مشکل شما را در محل برطرف کند.

دسترسی به متخصصان مورداطمینان در کمترین زمان: متخصصانی که بتوانند مشکل اینترنت را حل کرده و درعین‌حال در انجام کار خود تعهد داشته باشند را می‌توانید از یزد سرویس بخواهید. چراکه با فیلترهایی که برای به‌کارگیری آن‌ها انجام می‌شود، متخصصانی متعهد و امانت‌دار در کمترین زمان در اختیارتان قرار خواهند گرفت.

انجام انواع خدمات مربوط به اینترنت: از راه‌اندازی مودم وایرلس گرفته تا تعمیر مودم وای‌فای را می‌توانید از متخصصان یزد سرویس بخواهید؛ زیرا تخصص آن‌ها نصب، تنظیم، عیب‌یابی و تعمیر مودم و خطوط اینترنت است. فرقی هم نمی‌کند که از چه مودمی استفاده می‌کنید. تعمیر مودم مبین‌نت یا تعمیر مودم وایمکس مدنظرتان است؟ می‌توانید با خیال راحت تمامی خدمات مربوط به مودم و اینترنت را به متخصصان یزد سرویس بسپارید.

مشاوره رایگان: اگر در مورد خرید مودم، خطوط اینترنتی موجود و یا هر چیز دیگری سؤال داشتید، می‌توانید از مشاورین ما در یزد سرویس کمک بگیرید. یزد سرویس این امکان را فراهم کرده تا پس از ثبت سفارش، بتوانید به‌صورت رایگان با متخصص تماس برقرار کرده و از آن‌ها راه‌حل بخواهید.

پشتیبانی یزد سرویس : پشتیبانی از تمامی خدماتی که متخصصان یزد سرویس به شما ارائه می‌کنند، به‌صورت تمام‌وقت در اختیارتان خواهد بود. تیم پشتیبانی یزد سرویس  از لحظه ثبت سفارش تا پایان کار در کنار شماست تا در صورت بروز هرگونه مشکلی بتوانید آن را با متخصصان ما درمیان بگذارید.

 

روند ثبت سفارش خدمات نصب و راه‌اندازی اینترنت در محل در یزد سرویس چگونه است؟

ثبت سفارش خدمات نصب و راه‌اندازی اینترنت در محل در یزد سرویس رایگان است و با یک کلیک ساده می‌توانید سفارش خود را ثبت و متخصصان یزد سرویس را در اختیار داشته باشید. پس از وارد شدن به قسمت مودم و فعال‌سازی اینترنت در یزد سرویس ، بر روی ثبت رایگان سفارش کلیک کنید. سپس در مرحله اول خدمت درخواستی خود را از بین گزینه‌های نصب مودم، راه‌اندازی اینترنت، رفع ایراد اتصال اینترنت و سایر خدمات انتخاب کنید. در مرحله بعد مشخص کنید که اتصال به اینترنت برقرار می‌شود یا خیر؟ در مرحله بعدی در کادر مشخص شده توضیحات تکمیلی را یادداشت کنید تا متخصص در جریان جزئیات کار شما قرار بگیرد. سپس روز و ساعت و مکان مراجعه متخصص را مشخص کرده تا مراحل ثبت سفارش به پایان برسد. شما می‌توانید از امتیاز متخصصان و همچنین نظر کاربران دیگر که از این خدمت استفاده کرده‌اند، بهره ببرید و بهترین متخصص را برای نصب، راه‌اندازی و تعمیر مودم و اینترنت خود به‌کارگیرید.

 

هزینه نصب و تنظیم مودم و راه‌اندازی اینترنت در محل چقدر است؟

با توجه به اینکه خدمات این زمینه بسیار متفاوت هستند، هزینه‌ها نیز با یکدیگر تفاوت خواهند داشت. مثلاً هزینه رفع ایراد و نصب مرورگر با هزینه تنظیم مودم اینترنت تفاوت دارد. هزینه نصب مودم ایرانسل به کامپیوتر با هزینه نصب مودم وایمکس به کامپیوتر و یا هزینه نصب مودم ای‌دی‌اس‌ال مخابرات در خانه یا محل کار نیز با یکدیگر متفاوت خواهند بود. چراکه تنظیمات مربوط به هرکدام از آن‌ها متفاوت است؛ اما نکته مهم این است که تمامی هزینه‌ها در یزد سرویس شفاف هستند. همان‌طور که در همین صفحه نیز برخی از هزینه‌ها را مشاهده می‌کنید، قیمت انجام هرکدام از خدمات مشخص بوده و پیش از انجام کار به شما اعلام خواهند شد. دراین‌صورت شما می‌توانید قیمت و کیفیت کار را مقایسه کرده و متخصصان یزد سرویس را انتخاب کنید.

 

چطور می‌توانم از کیفیت خدمات نصب و راه‌اندازی مودم و اینترنت اطمینان داشته باشم؟

یزد سرویس برای به‌کارگیری متخصصان، فیلترهایی ازجمله تخصص و تعهد به انجام کار را ایجاد کرده است. تمامی متخصصانی که خدمات مربوط به نصب و راه‌اندازی اینترنت را به شما ارائه می‌کنند از بهترین‌های موجود در یزد هستند و از مرحله نصب مودم تا تنظیمات‌دهی، راه‌اندازی، عیب‌یابی، رفع ایرادات و تعمیر مودم را می‌توانید از آن‌ها بخواهید.

 

اگر قصد نصب مودم ADSL اینترنت در محل را دارید، اگر به دنبال رفع ایراد مودم یا خط اینترنت خود هستید، اگر قصد عیب‌یابی یا تعمیر مودم‌های دی‌لینک، تی‌پی‌لینک و… را دارید، همین حالا سفارش خود را به‌صورت رایگان در یزد سرویس ثبت کنید تا در کمترین زمان ارتباط شما با اینترنت برقرار شود.